Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εργαλεία ανάλυσης ψηφιακού marketing ανοικτού κώδικα για ΜΜΕ

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΠαύλου, Ειρήνη
dc.contributor.authorΤσόγκα, Μαρία-Ελένη
dc.date.accessioned2022-01-18T12:55:25Z
dc.date.available2022-01-18T12:55:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1664
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1515
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών ΜΒΑ με κατεύθυνση Digital Business(MBA) του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ., με θέμα ‘’Εργαλεία ανάλυσης ψηφιακούMarketing ανοιχτού κώδικα για ΜΜΕ’’. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση των εργαλείων Marketing, τα μέσα δηλαδή που χρησιμοποιούν οι ΜΜΕ έτσι ώστε να επιβιώσουν και γιατί όχι να αυξήσουν τα μερίδια τους στις Online αγορές. Η εργασία αυτή σκοπό έχει να προσανατολίσει τις εκάστοτε εταιρείες-ηλεκτρονικά καταστήματα να αποφασίσουν ανάλογα την χρήση που εκείνοι επιθυμούν τα εργαλεία που θα επιλέξουν, προκειμένου να εισχωρήσουν στην νέα Digital Εποχή. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ανάγκη ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων με εργαλεία open καθώς επίσης και τον ρόλο των ΜΜΕ στην ηλεκτρονική αγορά. Στη συνέχεια αναλύεται ο όρος e-business technologies ο όποιος βοηθά τις ΜΜΕ να ενταχθούν, να αναπτυχθούν και να εισέλθουν δυναμικά στην αγορά. Στο δεύτερο κεφάλαιο ασχοληθήκαμε με τα εργαλεία, τις μεθόδους και την διαδικασία ανάλυσης παγκόσμιου ιστού (web analytics). Αναφέρουμε επίσης τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για το Google analytics όπως επίσης και τα εργαλεία ανάλυσης Woopra. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρουμε κάποιους ορισμούς όπως το Digital Marketing και στην συνέχεια αναλύουμε τα εργαλεία του ψηφιακού marketing ανά κατηγόρια (SEO, περιεχομένου, κοινωνικά εργαλεία κ.α). Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο αφού έχουμε αποσαφηνίσει τα πεδία ανάλυσης αλλά και το πώς μπορεί να λειτουργήσει στην ψηφιακή εποχή μια ΜΜΕ, παραθέτουμε τα χαρακτηριστικά κάποιον βασικών εργαλείων (Plug-in) που χρησιμοποιούνται για Analytics και στην τελευταία παράγραφο αναφέρουμε κατά την γνώμη μας πιο είναι το καλύτερο για χρήση.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΨηφιακά εργαλείαel
dc.subjectΗλεκτρονικά καταστήματαel
dc.subjectΙστότοποςel
dc.subjectΠαγκόσμιος ιστόςel
dc.subjectΜΜΕel
dc.subjectDigital marketingel
dc.titleΕργαλεία ανάλυσης ψηφιακού marketing ανοικτού κώδικα για ΜΜΕel
dc.title.alternativeOpen-source digital marketing analysis tools for SMEsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΞανθόπουλος, Θεόδωρος
dc.contributor.committeeAnagnostopoulos, Theodoros
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές