Πλοήγηση Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Αποτελέσματα 1-20 από 881
-
Διδασκαλία μαθητών με δυσλεξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2020)Εισαγωγή: Κατά τα τελευταία χρόνια, αρκετές μελέτες έχουν εστιάσει την προσοχή τους στις γνώσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την ειδική μαθησιακή δυσκολία – δυσλεξία. Οι μελέτες αυτές ... -
Η ένταξη των μαθητών προσφύγων στο Ελληνικό σχολείο και η άποψη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τις διδακτικές μεθόδους στις τάξεις υποδοχής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2020-02-11)Το ενδιαφέρον των συντακτριών της παρούσας διπλωματικής εργασίας σχετικά με τις διδακτικές μεθόδους που αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις Τάξεις Υποδοχής Προσφύγων οδήγησε στη δημιουργία αυτής ... -
Διαβητικό πόδι-απεικονιστικές μέθοδοι διάγνωσης-ο ρόλος της πυρηνικής ιατρικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-07)Σκοπός της εργασίας είναι να καταδείξει τις επιπλοκές του ΣΔ . Κατά κύριο λόγω την προσφορά των απεικονιστικών μεθόδων στην πρόληψη,διάγνωση και αντιμετώπιση του παγκοσμίου αυτού φαινομένου. -
Ανάπτυξη Κριτικής Σκέψης Στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει ερευνητικά την σημασία της κριτικής σκέψης στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στην Εισαγωγή προσδιορίζεται το ότι ψυχοπαιδαγωγοί ορισμένων κατευθύνσεων, τονίζουν ... -
Η επίδραση του βιοχημικού διαύλου PD1/PD-L1 στο μηχανισμό της αυτοφαγίας και ο ρόλος του στην ανοσοθεραπεία του καρκίνου πνεύμονα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-25)Ο καρκίνος του πνεύμονα έχει το διπλό χαρακτηριστικό να είναι και συχνός και εξαιρετικά κακής πρόγνωσης. Η αντιμετώπιση του μη μικροκυτταρικού καρκίνου πνεύμονα (ΜΜΚΠ) περιλάμβανε 4 πυλώνες: χειρουργική, χημειοθεραπεία, ... -
Θεραπευτικές ιδιότητες αρωματικών και φαρμακευτικών φυτών. Αλληλεπιδράσεις με φάρμακα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-29)Πληθώρα ερευνών, έχει αποδείξει ότι οι δευτερογενείς μεταβολίτες που έχουν απομονωθεί σε καθαρή μορφή από φυτικούς/ζωικούς οργανισμούς, κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη σύγχρονη θεραπευτική (αντιβιοτικά, ... -
Συμπληρώματα διατροφής/λειτουργικά τρόφιμα: χημικές κατηγορίες βιοδραστικών συστατικών, φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις, νομοθετικό πλαίσιο κυκλοφορίας. Προτάσεις.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-29)Εισαγωγή: Τα συμπληρώματα διατροφής είναι μια κατηγορία διατροφικών προϊόντων τα οποία δεν αντικαθιστούν αλλά εμπλουτίζουν τη συνήθη δίαιτα των ατόμων που τα καταναλώνουν. Τα λειτουργικά τρόφιμα χαρακτηρίζονται με τον όρο ... -
Εκπαίδευση ενηλίκων σε Άτομα με Αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02)Εισαγωγή: Η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης είναι πολύπλευρη και εκτείνεται σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του ατόμου και της κοινωνίας. Η εκπαίδευση σχετίζεται τό-σο με την ανάπτυξη του ατόμου όσο και με τον αποκλεισμό ... -
Οι Νέες Τεχνολογίες στη διδακτική της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02)Στις μέρες μας, η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση συνδέεται με πληθώρα παιδαγωγικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων η ιστορία η γεωγραφία, οι φυσικές επιστήμες και οι τέχνες. Άλλωστε, η εκτεταμένη ... -
Η χρήση ναρκωτικών ουσιών κατά τη διάρκεια της κύησης και η σύνδεσή της με την εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών στο παιδί.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση σε ό,τι αφορά τη σύνδεση μεταξύ της χρήσης ναρκωτικών ουσιών κατά τη διάρκεια της κύησης και της εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών στο παιδί. Μέθοδος: Η διερεύνηση αυτή επιτεύχθηκε ... -
Ενημέρωση και ενίσχυση των γονέων στις περιπτώσεις που παρατηρούνται δυσλειτουργίες στη πρώτη προσχολική ηλικία των παιδιών στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η εν λόγω εργασία πραγματεύεται την ανάλυση εννοιών αναφορικά με τις συμπεριφορικές και τις συναισθηματικές διαταραχές. Εξετάζει ζητήματα που αφορούν την ενημερότητα του εκπαιδευτικού, την ενημέρωση και ενίσχυση των ... -
Κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μία προσπάθεια να προσεγγιστεί το ζήτημα της κατάθλιψης των γυναικών κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης και πώς αυτή η διαταραχή μπορεί να επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την ... -
Η επίδραση της διαδικασίας της μάθησης στη γήρανση του νευρικού συστήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η διπλωματική εργασία μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, έχει ως σκοπό τη μελέτη της επίδρασης της διαδικασίας της μάθησης στη γήρανση του νευρικού συστήματος. Χωρίζεται σε έξι μέρη: Στο πρώτο μέρος, γίνεται η ... -
Η αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε παιδιά με Αυτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Augmented reality is an innovative method that scientists have turned to in recent years. The majority of research that has been conducted to date on the use of Augmented Reality in education has focused on cognitive science ... -
Η αξία του ελεύθερου παιχνιδιού στην προσχολική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Περίληψη Το ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου (ΦΕΚ 79 /2017) είναι διαρθρωμένο σε οργανωμένες δραστηριότητες και στην ελεύθερη απασχόληση των παιδιών στις γωνιές της τάξης, στο ελεύθερο παιχνίδι δηλαδή. Τα παιδιά μαθαίνουν ... -
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα-ΔΕΠ(Υ)- Γονότυπος, Φαινότυπος και Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας/ΔΕΠ(Υ) αποτελεί μια νευρο-αναπτυξιακή διαταραχή με υψηλό επιπολασμό –ιδιαίτερα στην παιδική ηλικία- και με μεγάλη ετερογένεια από τη γενετική και νευροβιολογική της βάση ... -
Οι νέες τεχνολογίες στα πλαίσια της διαπολιτισμικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Διαμόρφωση των πολιτών του κόσμου.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η προσεκτική μελέτη της χρησιμότητας που έχουν στην καθημερινότητά μας οι νέες τεχνολογίες στο επίπεδο της Διαπολιτισμικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανέκαθεν αποτελούσε ένα πολύ ενδιαφέρον ζήτημα για όσους ασχολούνται με ... -
Διερεύνηση της επιρροής της πανδημίας του ιού SARS-CoV-2 στις συνθήκες ζωής μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η νόσος του Κορωνοϊού ξεκίνησε ως ένας αγνώστου προελεύσεως επικίνδυνος για την υγεία των ανθρώπων ιός, ο οποίος πολύ γρήγορα μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο προκαλώντας την μεγαλύτερη πανδημία της σύγχρονης εποχής. Οι πληροφορίες ... -
Νευροβιολογική βάση της Σχιζοφρένειας : Ο ρόλος των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και οι θεραπείες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Η σχιζοφρένεια χαρακτηρίζεται ως ένα από τα σοβαρότερα ψυχικά νοσήματα, εμφανίζεται στο 1% του γενικού πληθυσμού και επηρεάζει το άτομο στη σκέψη, την αντίληψη, τη συμπεριφορά και το συναίσθημα. Η έναρξη της διαταραχής ... -
«Κοινωνικές» πεπτιδικές ορμόνες ωκυτοκίνη και βασοπρεσίνη: Η συμβολή τους στην αντιμετώπιση διαταραχών του αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) αποτελούν μια ομάδα νευροαναπτυξιακών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία καθώς και επαναλαμβανόμενες και στερεότυπες συμπεριφορές ...