Show simple item record

Η συμβολή της Χοροθεραπείας στην προαγωγή και την ενίσχυση της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorPapageorgiou, Efstathia
dc.contributor.advisorΦούντζουλα, Χριστίνα
dc.contributor.authorΑυδή, Ανδριάννα
dc.date.accessioned2022-02-23T09:29:31Z
dc.date.available2022-02-23T09:29:31Z
dc.date.issued2022-02-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1756
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1607
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία σχετίζεται με τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση που έχει αναδυθεί τα τελευταία χρόνια στους κόλπους της Εκπαιδευτικής Κοινότητας και που στοχεύει στην ίση μεταχείριση όλων των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην εργασία αυτή γίνεται λόγος για την διαφοροποιημένη διδασκαλία και τον ρόλο που διαδραματίζει στην υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, τονίζεται η αναγκαιότητα της Τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και η εισαγωγή της θεραπείας στην εκπαίδευση. Ιδιαίτερα οι θεραπείες μέσω Τέχνης, όπως είναι η Χοροθεραπεία η οποία εξετάζεται στη παρούσα εργασία, μπορούν μέσω της Τέχνης να προσεγγίσουν τις δυσκολίες των μαθητών με έναν πιο ευχάριστο τρόπο. Μπορούν επίσης να προάγουν την ψυχική υγεία των μαθητών, η οποία βελτιώνει τη συμμετοχικότητά τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και να υποστηρίξουν την ολόπλευρη ανάπτυξη του δυναμικού τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει τη σπουδαιότητα της Χοροθεραπείας και της συμβολής της στην προαγωγή και την ενίσχυση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Η εργασία αυτή είναι βιβλιογραφική και στηρίζεται στη μελέτη και σε έρευνες που αφορούν την εφαρμογή της Χοροθεραπείας στο εκπαιδευτικό σύστημα διαφόρων χωρών του κόσμου. Τα αποτελέσματα που αναδύονται από τις έρευνες αυτές είναι: η ενίσχυση της ψυχικής και σωματικής υγείας των μαθητών, η δημιουργία θετικής αυτοεικόνας, η ανάπτυξη της κοινωνικότητας και της δημιουργικότητάς τους, η αποκλιμάκωση των εντάσεων με αποτέλεσμα τη μείωση της σχολικής επιθετικότητας, η σύνδεση με την Τέχνη και την καλλιτεχνική έκφραση και η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών στα θέματα Ψυχικής Υγείας των μαθητών. Συμπερασματικά, η Χοροθεραπεία είναι μια κατεύθυνση που εμπεριέχει τα κατάλληλα εργαλεία και τις μεθόδους που απαιτούνται για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στο δύσκολο, αλλά απαραίτητο έργο της.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΧοροθεραπείαel
dc.subjectΤέχνηel
dc.titleΗ συμβολή της Χοροθεραπείας στην προαγωγή και την ενίσχυση της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeThe contribution of Dacetherapy to the promotion and support of Inclusive Educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePapageorgiou, Efstathia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis paper is related to the Inclusive Education which has emerged since the last years within the Educational community and targets to the equal treatment of all students to the learning process. In this paper there is a discussion about the Differentiated Teaching and the important role that holds to Inclusive’s Education support. Furthermore, both the need of Arts to the Educational process and the introduction of therapy to the educational system is pointed out. Especially, Art Therapies, as Dancetherapy which is examined in this paper, can approach the difficulties of students in a more pleasant way through Art. They can also promote student’s mental health which improves the participation in the educational process and support the whole progress of their potential. The aim of this paper is to bring up the significance of Dancetherapy and its contribution to the promotion and support of Inclusive Education. This paper is bibliographic and is supported on the study and researches including the implication of Dancetherapy in the Educational System of different countries around the world. The results which are emited from these researches are : the enhancement of the mental and physical health of students, the creation of a positive selfimage, development of their socialization and creativity, de-escalation of tensions that leads to the decrease of school aggression, connection with Art and expression and sensitization of Educators to student’s mental health issues. In Conclusion, Dancetherapy is a direction which includes the necessary tools and methods demanded for the support of Inclusive Education in its difficult but necessary action.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές