Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα. Το περιεχόμενο και ο ρόλος των εκπαιδευτικών.

dc.contributor.advisorΣιδηροπούλου, Τρυφαίνη
dc.contributor.authorΚουβατσίδου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2022-02-24T13:01:03Z
dc.date.available2022-02-24T13:01:03Z
dc.date.issued2022-02-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1767
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1618
dc.description.abstractΣκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η βιβλιογραφική διερεύνηση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο ελληνικό σχολείο. Έτσι, εξετάζονται ζητήματα που αφορούν τα δύο φύλα και τη θέση τους στην εκπαίδευση ιστορικά, και τις επιμέρους προσπάθειες για ένταξη του αντικειμένου της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο ελληνικό κυρίως εκπαιδευτικό σύστημα .Αναλυτικότερα, αρχικά επιχειρείται η ιστορική αναδρομή του εκπαιδευτικού πυρήνα σε ζητήματα εκπαίδευσης των δύο φύλων. Έπειτα εξετάζεται το προφίλ του εκπαιδευτικού, ο ρόλος και η ετοιμότητά του στο πλαίσιο διαχείρισης της υγιούς σεξουαλικότητας των μαθητών και μαθητριών. Εν συνεχεία δίνονται επιμέρους προεκτάσεις στη βάση του πολιτισμικού και θρησκευτικού προφίλ της ελληνικής κοινωνίας από το οποίο προκύπτει η αναγκαιότητα διδασκαλίας του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι ακόμη μια ενδιαφέρουσα προέκταση της εν λόγω εργασίας, με σκοπό να διερευνηθούν τα λογισμικά που βρίσκονται στη διάθεση των νέων ώστε να αναπτυχθεί ομαλά η σεξουαλική και συναισθηματική τους ισορροπία. Τέλος, γίνεται λόγος για τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών άλλων χωρών και ηπείρων με επίκεντρο την εν λόγω θεματική ώστε να προκύψουν ενδιαφέρουσες συγκρίσεις και κατ' επέκταση ενδιαφέροντα συμπεράσματα.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣεξουαλική αγωγήel
dc.subjectΑναλυτικά εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδώνel
dc.subjectΡόλος εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΙστορική αναδρομήel
dc.titleΣεξουαλική Διαπαιδαγώγηση σε Εκπαιδευτικά Προγράμματα. Το περιεχόμενο και ο ρόλος των εκπαιδευτικών.el
dc.title.alternativeSexual Education in Educational Programs. The content and the role of the educator.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKARKALOUSOS, PETROS
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this paper is the literature review on sex education in Greek schools. Thus, issues are raised regarding the opportunities of both sexes in education and the efforts to integrate sex education into the education system. More specifically, the historical background of the educational core on issues of education of both sexes. Then the teacher's profile, role and readiness in the context of managing the healthy sexuality of students are examined. Then, individual sections explore the basis of the cultural and religious profile of Greek society, from which arises the necessity of teaching sexual education. The use of new technologies by the Greek educational system is another interesting component of this work, in order to explore the software available to young people to develop their sexual and emotional balance. Finally, we talk about the curricula of other countries and continents and how they manage the issue of sexuality and come up with interesting comparisons that lead to useful conclusions.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές