Εμφάνιση απλής εγγραφής

Χαρακτηριστικά, κίνητρα και καταναλωτικές επιλογές των Ελλήνων τουριστών που ανήκουν στη γενιά των Millennials

dc.contributor.advisorΚυριακάκη, Άννα
dc.contributor.authorΚοθρούλα, Καρολίνα
dc.date.accessioned2021-02-05T11:59:02Z
dc.date.available2021-02-05T11:59:02Z
dc.date.issued2021-02-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/177
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-28
dc.description.abstractΙστορικά, έχει φανεί ότι η διαμόρφωση των κοινωνιών επηρεάζεται από τις νέες γενιές οι οποίες φέρνουν μαζί τους νέες ιδέες και νέες συμπεριφορές. Η γενιά που αναφέρεται από αρκετούς μελετητές ως η γενιά που έχει επιφέρει και αναμένεται να επιφέρει επιπλέον αλλαγές στην τουριστική αγορά, είναι η γενιά των Millennials. Αυτή η νέα γενιά ταξιδιωτών αποτελεί αυτή τη στιγμή τη μεγαλύτερη τουριστική ομάδα που καλείται να εξυπηρετήσει η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που η προσοχή αρκετών μελετητών και επαγγελματιών στο τομέα του τουρισμού είναι προσανατολισμένη σε αυτή την ηλικιακή κοόρτη. Αν και οι Millennials ανά τον κόσμο εμφανίζουν κοινά χαρακτηριστικά εντούτοις σημειώνονται ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των διαφόρων χωρών. Επομένως, ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το προφίλ των Ελλήνων Millennials τουριστών μέσω του προσδιορισμού των χαρακτηριστικών των ταξιδιών τους, των ταξιδιωτικών κινήτρων, της επίδρασης της ασφάλειας στη λήψη απόφασης ταξιδιού και των καταναλωτικών τους επιλογών. Για την επίτευξη του σκοπού της έρευνας πραγματοποιήθηκε πρωτογενή ποσοτική έρευνα με τη συμμετοχή 715 ατόμων οι οποίοι κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι Έλληνες της Γενιάς Υ προτιμούν την αυτόνομη οργάνωση ταξιδιών και ταξιδεύουν για να ξεφύγουν από τη ρουτίνα και να γνωρίσουν νέες εμπειρίες, κουλτούρες και άτομα με διαφορετικό τρόπο σκέψης. Για τη διαμονή τους προτιμούν τα ξενοδοχειακά καταλύματα. Κατά το σχεδιασμό του ταξιδιού τους λαμβάνουν υπόψη κυρίως τη γνώμη του κοινωνικού περίγυρού ή των διαδικτυακών κριτικών. Παράλληλα η ασφάλεια των ταξιδιών είναι σημαντική για αυτούς. Τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον και μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμο εργαλείο για τις τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς.el
dc.format.extent178el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectMillennialsel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΧαρακτηριστικάel
dc.subjectΚαταναλωτικές τουριστικές επιλογέςel
dc.subjectΑντίληψη της ασφάλειαςel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectΔιαδικτυακές κριτικέςel
dc.titleΧαρακτηριστικά, κίνητρα και καταναλωτικές επιλογές των Ελλήνων τουριστών που ανήκουν στη γενιά των Millennialsel
dc.title.alternativeCharacteristics, motivations and consumer choices of Greek tourists belonging to the Millennials generationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΝτουμή, Μαρία
dc.contributor.committeeStavrinoudis, Theodoros
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedHistorically, it has been shown that the formation of societies is influenced by new generations who bring with them new ideas and new behaviors. The generation referred to by many scholars as the generation that has brought about and is expected to bring about further changes in the tourism market is the Millennials generation. This new generation of travelers is currently the largest tourism team to serve the global tourism industry. It is not coincidence that the attention of many scholars and professionals in the field of tourism is focused on this age cohort. Although Millennials around the world have common characteristics, there are some important differences between different countries. Therefore, the purpose of this study is to study the profile of Greek Millennial tourists by identifying their travel characteristics, travel incentives, the impact of security on travel decision making, and their consumer choices. To achieve the purpose of the survey, a primary quantitative survey was conducted with the participation of 715 people who were asked to complete a structured questionnaire. The results of the research showed that the Greeks of Generation Y prefer the autonomous organization of travels, travel to escape from the routine, and to meet new experiences, cultures, and people with different ways of thinking. For their stay they prefer hotel accommodation. When planning their trip, they mainly take into account the opinion of the social environment or online critics. At the same time, travel safety is important to them. The findings are of particular scientific interest and can be a useful tool for tourism businesses and organizations.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές