Show simple item record

Δυσπραξία λόγου-μελέτη περίπτωσης

dc.contributor.advisorΤραπάλη, Μαρία
dc.contributor.authorΚωνσταντοπούλου, Ειρήνη-Αμαλία
dc.date.accessioned2022-03-01T08:43:30Z
dc.date.available2022-03-01T08:43:30Z
dc.date.issued2022-02-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1781
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1632
dc.description.abstractΕισαγωγή: Ερευνώντας το θέμα αναφορικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, μας απασχο-λεί ιδιαίτερα η δυσπραξία λόγου, η οποία κάνει την εμφάνισή της όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια. Είναι εγγενής στο άτομο, χωρίς νοητικά προβλήματα, το ακολουθούν σε όλη την πορεία της ζωής του και πολλές φορές εντοπίζεται συννοσηρότητα. Αν και παρουσιάζεται σε ανομοιογενείς ομάδες, ωστόσο εντοπίζονται κάποια κοινά στοιχεία όπως η φυσιολογική νοημοσύνη, δυσκολία στις γλωσσικές ικανότητες, χαμηλή επίδοση μάθησης, χαμηλή αυτοπεποίθηση. Σκοπός: Σκοπός της εργασίας είναι να ερευνήσουμε τι ακριβώς είναι η δυσπραξία, που επηρεάζει το άτομο, ώστε να παρέμβουμε έγκαιρα και να το διευκολύνουμε στον τομέα της επικοινωνίας, αλλά και να απλοποιήσουμε την καθημερινότητά του. Μέθοδος: Στην παρούσα μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο του Achenbach, καθώς και η χρήση μέσω της δοκιμασίας Εκφραστικού Λεξιλογίου. Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας πραγματοποιήθηκαν από τις αναφορές των ειδικών, καθώς και των συνεδριών που ολοκληρώσαμε μαζί. Συμπεράσματα: Καταλήγοντας, αναμένουμε να καταλήξουμε στο γεγονός ότι η δυσπρα-ξία λόγου είναι μια μαθησιακή δυσκολία που υπάρχει δια βίου στο άτομο. Με την άμεση διάγνωση και την παρέμβαση με εξατομικευμένα προγράμματα των ειδικών, καθώς και ένα ίσως διαφοροποιημένο σχολικό πρόγραμμα, το άτομο θα μπορεί να ανταποκριθεί στις εκπαιδευτικές ανάγκες. Τέλος, το οικογενειακό περιβάλλον θα πρέπει να είναι υπο-στηρικτικό, ώστε να εξαλειφθούν και οι συναισθηματικές δυσκολίες που έχουν τυχόν παρουσιαστεί.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΔυσπραξία λόγουel
dc.subjectΑίτιαel
dc.subjectΔιάγνωσηel
dc.subjectΠαρέμβασηel
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.titleΔυσπραξία λόγου-μελέτη περίπτωσηςel
dc.title.alternativeDyspraxia-case studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKonstanti, Ourania
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedAbstract While approaching the aspect of learning disorders, we focus particularly on speech dysraxia, which makes its appearance more and more often over the last years. It is inherent in a person without mental disorders and it accompanies them throughout the whole spectrum of life. Comorbility is a common issue too. Although we meet dyspraxia in inhomogeneous groups, some common elements such a common intelligence, difficulty in linguistic skills, low learning performance low self esteem appear. Purpose: The object is to research what dysraxia actually means and how it affects the person, in order to be able to interrence in a tinely manner and simplify their everyday life. Method: In the current case study, Achenbach is questionnaire was used, combined with the use of expressive vocabulary. Results: The results of the research were brought into light through experts references in co-ordinance with the conferences that we conducted. Discussion: To sum up, we conclude that speech dyspraxia is a learning disorder that exists within the person for a lifetime. Through immediate diagnosis, as well as experts personalized intervention programmes and perhaps a differentiated curriculum, the person will be able to live up to the educational needs. Finally, has to be supportive, so as to eliminate possible emo-tional difficulties.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές