Εμφάνιση απλής εγγραφής

Impact of daily cruise company's digital presence on customer booking intention: The mediating role of ad liking, brand trust and brand attitude

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΜιχαηλίδης, Αλέξιος
dc.date.accessioned2022-03-07T21:45:11Z
dc.date.available2022-03-07T21:45:11Z
dc.date.issued2021-07-28
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1811
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1662
dc.description.abstractThe aim of this dissertation was to examine how customers react to the online signals they receive from the daily cruise companies. More specifically, in a sector where there seems to be a discrepancy in the literature, we aimed to examine whether e-WOM quantity, website quality – as trust indicators– impact directly or indirectly, through the variables of brand trust and brand attitude, the booking intention of consumers. Additionally, web advertisement visual design and the mediating variables of ad liking and brand attitude were also used as factors of predicting consumer’s booking intention. For the purpose of the study, apart from the literature review, a questionnaire was used with 250 participants, examining their reactions when interacting with the above-mention stimuli of such company, who may had or not a previous experience with, so that we could examine the issue from the point of view of all the prospective service consumers. The present research contributes to studies already examined in the tourism industry, while few if any have examined the sector of marine tourism and more specifically, the boat rental companies. Concluding that boat rental company’s digital presence components form directly or indirectly consumer’s booking intention, some suggestions are made on how to correctly handle these means, as well as some suggestions for further research.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecte-WOM quantityel
dc.subjectWebsite qualityel
dc.subjectWeb advertisement visual designel
dc.subjectAd likingel
dc.subjectAttitude toward the Adel
dc.subjectBrand trustel
dc.subjectBrand attitudeel
dc.subjectBooking intentionel
dc.subjectTourism industryel
dc.titleImpact of daily cruise company's digital presence on customer booking intention: The mediating role of ad liking, brand trust and brand attitudeel
dc.title.alternativeΟι επιπτώσεις της ψηφιακής παρουσίας των εταιρειών ενοικίασης σκαφών στην πρόθεση αφοράς του καταναλωτή: Ο ρόλος των μεταβλητών αρέσκια στην διαφήμιση, εμπιστοσύνη απέναντι στην μάρκα και στάση απέναντι στην μάρκα ως διαμεσολαβητικών μεταβλητώνel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.committeeΤομάρας, Πέτρος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedΣτόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν να εξετάσει πώς αντιδρούν οι καταναλωτές στα ηλεκτρονικά σήματα που λαμβάνουν από τις εταιρείες ενοικίασης σκαφών αναψυχής. Πιο συγκεκριμένα, σε έναν τομέα όπου φαίνεται να υπάρχει ασυμφωνία στη βιβλιογραφία, στοχεύσαμε να εξετάσουμε εάν η ποσότητα του e-WOM, η ποιότητα του ιστότοπου –ως δείκτες εμπιστοσύνης– επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα, μέσω των μεταβλητών της εμπιστοσύνης απέναντι στην επωνυμίας και την στάση απέναντι στην επωνυμία, την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών. Επιπρόσθετα, ο ψηφιακός σχεδιασμός της διαφήμισης και οι μεσολαβητικές μεταβλητές της αρέσκειας της διαφήμισης και της στάσης απέναντι στην επωνυμία χρησιμοποιήθηκαν επίσης ως παράγοντες πρόβλεψης της πρόθεσης αγοράς του καταναλωτή. Για τους σκοπούς της μελέτης, εκτός από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο με 250 συμμετέχοντες, που εξέταζε τις αντιδράσεις τους κατά την αλληλεπίδραση με τα προαναφερθέντα ερεθίσματα μιας τέτοιας εταιρείας, με την οποία μπορεί να είχε ή όχι προηγούμενη εμπειρία, ώστε να μπορέσουμε εξετάσει το θέμα από τη σκοπιά όλων των υποψήφιων καταναλωτών υπηρεσιών. Η παρούσα έρευνα συνεισφέρει σε μελέτες που έχουν ήδη εξεταστεί στον κλάδο του τουρισμού, ενώ ελάχιστες έρευνες έχουν εξετάσει τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού και πιο συγκεκριμένα τις εταιρείες ενοικίασης σκαφών. Συμπερασματικά, η ψηφιακή παρουσία της εταιρείας ενοικίασης σκαφών επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα την πρόθεση αγοράς του καταναλωτή, γίνονται ορισμένες προτάσεις για τον σωστό χειρισμό αυτών των μέσων, καθώς και ορισμένες προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές