Customer experience management στο B2B περιβάλλον
Customer experience management in the B2B area
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11400/1890/CUSTOMER%20EXPERIENCE%20MANAGEMENT%20%ce%a3%ce%a4%ce%9f%20%ce%922%ce%92%20%ce%a0%ce%95%ce%a1%ce%99%ce%92%ce%91%ce%9b%ce%9b%ce%9f%ce%9d_%ce%a3%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%81%ce%ae%20%ce%a3%ce%bf%cf%86%ce%af%ce%b1.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Keywords
Πελατειακή εμπειρία ; Σχεσιακό μάρκετινγκ ; Customer journey ; Customer experience ; Ικανοποίηση πελατών ; ΠιστότηταAbstract
Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον.