Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πράσινη ναυτιλία: ηλεκτροδότηση πλοίων από́ το δίκτυο της ξηράς και εφαρμογές

dc.contributor.advisorZakopoulos, Vassilis
dc.contributor.authorΠερτέση, Ηρω
dc.date.accessioned2022-03-22T13:02:48Z
dc.date.available2022-03-22T13:02:48Z
dc.date.issued2022-03-21
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1950
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1801
dc.description.abstractΟι χώρες στην Ευρώπη -αλλά και σε όλο τον κόσμο-αναπτύσσουν στρατηγικές, τεχνολογίες και συντάσσουν νόμους και κανονισμούς για τον μετριασμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η ατμοσφαιρική ρύπανση από τα καυσαέρια των πλοίων έχει αρνητικό αντίκτυπο στον περιβάλλοντα χώρο των λιμανιών και των παράκτιων ζωνών. Αυτή η ερευνητική εργασία παρέχει μια επισκόπηση του πράσινου λιμανιού και των βιώσιμων ναυτιλιακών πρακτικών εντός του ευρωπαϊκού δικτύου θαλάσσιων μεταφορών, αλλά και κατά μήκος της Βόρειας Αμερικής. Η ανάπτυξη του συστήματος τροφοδοσίας των πλοίων με ηλεκτρική ενέργεια από την ξηρά, είναι μία σύγχρονη τεχνολογία που έχει ως σκοπό να συντελέσει σε σημαντικές περικοπές στους ατμοσφαιρικούς ρύπους και στις εκπομπές CO2, αλλά και σε αξιοσημείωτη εξοικονόμηση ενέργειας, αποτελώντας μία από τις διαθέσιμες εναλλακτικές πρακτικές για την βιωσιμότητα στην ναυτιλία. Γι’ αυτό το λόγο η ερευνητική εργασία θα μελετήσει την εφαρμογή της πρωτοποριακής μεθόδου Cold Ironing σε λιμάνια τόσο ευρωπαϊκά όσο και της Αμερικής. Ταυτοχρόνως γίνεται η ανάλυση και ποσοτικοποίηση του κοινωνικού οφέλους-κόστους της μεθόδου μέσα από μελέτες περιπτώσεων. Επομένως, αυτή η εργασία εξετάζει τη σκοπιμότητα εγκατάστασης ψυχρής τροφοδότησης σε λιμένες μεσαίοι μεγέθους με πολλές μικρές θέσεις ελλιμενισμού, όπου τέλος συζητάμε μελλοντικές κατευθύνσεις έρευνας σε εθνικούς λιμένες.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨυχρή τροφοδότησηel
dc.subjectΗλεκτρική ενέργειαel
dc.subjectΗλεκτρική ενέργεια από την ξηράel
dc.subjectΠράσινη ναυτιλίαel
dc.subjectΒιωσιμότηταel
dc.subjectΜέθοδος παροχής ενέργειας από την ξηράel
dc.subjectCold ironingel
dc.subjectGreen shippingel
dc.subjectOn shore power supplyel
dc.subjectΒιώσιμη ναυτιλίαel
dc.subjectSustainable shippingel
dc.subjectAMPel
dc.subjectECAel
dc.subjectSECAel
dc.titleΠράσινη ναυτιλία: ηλεκτροδότηση πλοίων από́ το δίκτυο της ξηράς και εφαρμογέςel
dc.title.alternativeGreen shipping: onshore power supply and applicationsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΙμπριξή, Ελένη
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΧρηματοοικονομική της Ναυτιλίαςel
dc.description.abstracttranslatedCountries in Europe - but also around the world - are developing strategies, technologies and drafting laws and regulations to mitigate the environmental impact of the shipping industry. Atmospheric pollution from ships has a negative impact on the surrounding area of ports and coastal zones. This research paper provides an overview of Green Harbor and sustainable maritime practices within the European Maritime Transport Network and across North America. The development of the onshore power supply system is a modern technology that aims to contribute to significant reductions in air pollutants and CO2 emissions, but also to significant energy savings, being one of the available alternative practices for sustainability in shipping. For this reason, the research work will study the application of the innovative Cold Ironing method in ports in both European and American. At the same time, the social benefit-cost of the method is analyzed and quantified through case studies. Therefore, this paper examines the feasibility of installing cold water supply in medium-sized ports with many small berths, where we finally discuss future research directions in national ports.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές