Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τηλεπικοινωνιακά συστήματα στη σύγχρονη ναυτιλία

dc.contributor.advisorΜαυρομμάτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜαυρογιώργης Ντυράν, Διογένης Ζυστέν
dc.date.accessioned2022-03-28T07:52:19Z
dc.date.available2022-03-28T07:52:19Z
dc.date.issued2022-03-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1998
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1849
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί την εκβάθυνση στα τηλεπικοινωνιακά συστήματα της σύγχρονης ναυτιλίας. Αρχικά, γίνεται μια ιστορική αναδρομή των συστημάτων που θα παρουσιαστούν σε επόμενες ενότητες. Κατόπιν, στην δεύτερη ενότητα, περιγράφεται αναλυτικά το GMDSS που διέπει την σημερινή ναυσιπλοΐα, καθώς και την εκτενή ανάλυση των ραδιοεπικοινωνιών, περιλαμβάνοντας τους ασύρματους VHF και MF&HF, καταλήγοντας στην περιγραφή του συστήματος NAVTEX. Στην συνέχεια, στην τρίτη ενότητα, παρουσιάζονται αναλυτικά τα δορυφορικά συστήματα που σχετίζονται με την ασφαλή διάσωση πληρώματος σε περίπτωση ατυχήματος με την χρήση των EPIRB και COSPAS-SARSAT, αλλά και την επικοινωνία που πραγματοποιείται με την ακτή μέσω του INMARSAT, ενώ στο τέλος παρουσιάζεται και το VSAT. Επί πρόσθετα, η επόμενη ενότητα ασχολείται με τα δορυφορικά συστήματα πλοήγησης που χρησιμοποιούνται, τα πρόσθετα συστήματα πλοήγησης όπως το AIS και το LRIT, ενώ κλείνοντας παρουσιάζεται το VDR αλλά και τα διάφορα δορυφορικά συστήματα που αξιοποιούνται για επικοινωνία. Στην πέμπτη ενότητα, αναλύεται η τεχνολογία που θα αποτελέσει τα πρώτα στάδια για την αυτόνομη ναυτιλία. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το IoT και το IoS, τα οποία χρησιμοποιούνται εδώ και αρκετά χρόνια για την ανταλλαγή δεδομένων με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, με δεδομένα όπως την κατάσταση του πλοίου, του φορτίου και άλλες. Αμέσως μετά, ακολουθεί η ενότητα που είναι ιδιαίτερη σημαντική για την πραγμάτωση ενός αυτόνομου πλοίου αλλά και την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων επί του πλοίου. Συνεπώς, γίνεται μια παρουσίαση της κυβερνοασφάλειας η οποία είναι απαραίτητη πλέον. Τέλος, γίνεται μια ανάλυση για εναλλακτικά μέσα τηλεπικοινωνιών που θα μπορούσαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα της κάλυψης σε απομακρυσμένες περιοχές.el
dc.format.extent151el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMF&HFel
dc.subjectNAVTEXel
dc.subjectEPIRBel
dc.subjectCOSPAS-SARSATel
dc.subjectINMARSATel
dc.subjectVSATel
dc.subjectAISel
dc.subjectLRITel
dc.subjectVDRel
dc.subjectIoTel
dc.subjectIoSel
dc.subjectΚυβερνοασφάλειαel
dc.subjectΕναλλακτικά μέσα επικοινωνίαςel
dc.titleΤηλεπικοινωνιακά συστήματα στη σύγχρονη ναυτιλίαel
dc.title.alternativeTelecommunication systems in modern shippingel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΜυριδάκης, Νικόλαος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThis diploma thesis is a research of the telecommunication systems of modern shipping. Firstly, it is a historical overview of the systems that will be presented in subsequent sections. Thence, on second section it is described in details the GMDSS which governs the current shipping. Also, it is included the extended analysis of radio communication, the VHF and MF&HF. The section concludes with the description of NAVTEX’s system. Then, in third section, are presented in detail the satellite systems which are related to safe rescue of crew in case of an accident using the systems EPIRB and COSPAS-SARSAT, but also the communication that takes place with the coast through INMARSAT, while at the end is presented the VSAT. In addition, the next section deals with the satellite navigation systems that are being used, the additional navigations systems such as AIS and LRIT, while closing with the VDR and the various satellite systems that are used for communication. In fifth section, is being analyzed the technology which will be the first stages to an autonomous ship. Especially, it is about IoT and IoS, which they are already being used for the exchange of data with the shipping company, including data such as the ship’s and cargo’s condition and more. After that, the sixth section is particularly important for the realization of an autonomous ship, but also to ensure the safe operation of the telecommunication systems onboard. Therefore, a presentation of cybersecurity nowadays is necessary. Finally, an analysis is made for alternative telecommunication systems that could provide a solution to the problem of coverage in remote areas.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές