• B2B Στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας ΦΩΤΟΝΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΕΠΕ (Fotonio Lab) 

      Μπογδάνης, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-04)
      Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να εισάγει μια B2B Στρατηγική Μάρκετινγκ για μια εταιρεία που εξειδικεύεται στον κλάδο των Ηλεκτρικών Ειδών, καθώς και να παρουσιάσει μέσω αυτής, τις ανάγκες στις οποίες ανταποκρίνονται ...
    • Blockchain και έξυπνα λιμάνια 

      Λεβαντής, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)
      Τα τελευταία 50 χρόνια, οι πιο διαδεδομένες τάσεις που παρατηρήθηκαν στη λιμενική βιομηχανία ήταν η εισαγωγή εμπορευματοκιβωτίων, η αύξηση του μεγέθους των εμπορικών πλοίων, τα οποία είναι κυρίως πλοία μεταφοράς ...
    • Business plan για την ίδρυση ηλεκτρονικού φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Έρευνα για την άποψη υποψήφιων πελατών 

      Γερακάρης Γερακαράκης, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-08-07)
      Η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, αποτέλεσε μια ιδιαίτερα προσφιλή επιλογή για κάθε βαθμίδα και κάθε είδος εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα διπλωματική ...
    • Business plan κατασκευής Φ/Β σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας 

      Πελέκης, Αντώνιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-17)
      Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας γίνονται όλο και περισσότερο πιο δημοφιλείς και αποκτούν υποχρεωτικές εφαρμογές για πολλές οντότητες. Η ενέργεια από τον ήλιο είναι μια από τις πιο υποσχόμενες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ...
    • Covid και τουρισμός. Στρατηγικές δράσεις για τον τουρισμό εξαγόμενες ερευνητικά από τους επαγγελματίες υγείας στην Ελλάδα 

      Νικολάου, Φωτεινή (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2021-11)
      Εισαγωγή: Οι επιπτώσεις της πανδημίας που προήλθε από τον COVID-19 δεν περιορίζονται στη δημόσια υγεία. Οι περιορισμοί κινητικότητας και ο περιορισμός της οικονομίας έχουν προκαλέσει οικονομικές κρίσεις σε κάθε έθνος ...
    • Covid-19. Η επόμενη μέρα για τον θαλάσσιο τουρισμό 

      Γιακουμάκης, Ευστράτιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-09)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία, αποτελεί μία έρευνα που έγινε σχετικά με την επιδημιολογική εξέλιξη ανά τις χώρες της Ευρώπης και σαφώς της Ελλάδας. Με την βοήθεια πινάκων και χαρτών αποτυπώνεται η πρόοδος της πανδημίας σε ...
    • Creative Commons και η εφαρμογή τους σε αποθετήρια Ελληνικών βιβλιοθηκών 

      Λιάχη, Κυριακή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-20)
      Στην σημερινή εποχή το αποθετήριο αποτελεί την επέκταση των ψηφιακών βιβλιοθηκών. Απαραίτητο συστατικό για τη σωστή χρήση του υλικού που υπάρχει σε αυτά είναι η εκκαθάριση των πνευματικών δικαιωμάτων αλλά και οι κανόνες ...
    • CRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων 

      Δανιήλ, Αμαλία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία συγγράφηκε στα πλαίσια της σχολής «Διοίκηση επιχειρήσεων» με ειδικότητα το μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με θέμα «CRM». Σκοπός ανάλυσης αυτού του θέματος είναι η γρήγορη ανάπτυξη ...
    • Customer experience management στο B2B περιβάλλον 

      Σιδερή, Σοφία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)
      Βασικός σκοπός της εργασίας είναι η εμπερική διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την πελατειακή εμπειρία στο επιχειρησιακό περιβάλλον.
    • Customer experience στην εταιρεία εστίασης Γρηγόρης 

      Ψωμιάδη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-12-09)
      Η εμπειρία πελάτη είναι ένας όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια στην αγορά και έχει απασχολήσει αρκετά τις επιχειρήσεις με τελικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων μέσω της αύξησης του αριθμού πιστών ...
    • Cutting-edge computational systems and emerging technologies applied to e-government and virtual environments 

      Υφαντής, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-23)
      This thesis delves into the intersection of innovative technologies and public service delivery, examining both business and technical dimensions inside the government. The study's main objective is to compare conventional ...
    • Deep-Learning vs Classical Machine-Learning comparison for text classification 

      Δρίζης, Ιωάννης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-08)
      The Classical Machine Learning and Deep Learning models are used to provide solutions in everyday technologies, like weather prediction, stock price prediction, voice-to-text conversion, fraud detection, quality assurance, ...
    • Digital humanities και φιλοσοφία 

      Κιουμουρτζίδου, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09)
      Τα Digital Humanities αποτελούν ένα πεδίο μελέτης ανάμεσα στην σύγχρονη τεχνολογία και τις παραδοσιακές ανθρωπιστικές γνώσεις. Πιο συγκεκριμένα, η φιλοσοφία αποτελεί τον κλάδο της ανθρωπιστικής επιστήμης, ο οποίος μελετά ...
    • Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό 

      Κουράκης, Διονύσιος Μηνάς (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09)
      Μήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς παγκοσμίως, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το καταναλωτικό κοινό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, κυρίως μετά την ...
    • E-Learning και πρότυπα προσβασιμότητας 

      Σωτηροπούλου, Ροδούλα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2020-07-09)
      Η ηλεκτρονική μάθηση είναι ένα νέο σχετικά φαινόμενο που συνδέεται με την ανάπτυξη του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και συστήματα που έχουν αναπτυχθεί για την ηλεκτρονική μάθησης. Η εργασία φιλοδοξεί να καταγράψει ...
    • Educating student social - emotional aspect: assessing factors of cooperative learning effectiveness 

      Μολογούσης, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-04-06)
      This research study attempts to investigate the teaching method of cooperative learning, under the scope of holistic education. The two notions are connected to each other, as cooperative learning is a part of social – ...
    • Electronic word of mouth (eWOM) viaonline social communities: effects on businesses and consumers from a geo-social approach 

      Παπαγεωργίου, Κωνσταντίνος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-12-19)
      Social media has greatly impacted and reinvented marketing, as we know it today. The days when Hendry Ford was selling what he could produce, offering less choices and cheap product “any color he wants as long as it is ...
    • Green Key: Πιστοποίηση, οφέλη και οικολογικές εφαρμογές στις ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα 

      Δημολίκα, Αλεξάνδρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-02-16)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της περιβαλλοντικής πιστοποίησης Green Key και έχει ως σκοπό την ανάδειξη βασικών ερωτημάτων, σχετικά με τις δυνατότητες απόκτησής της από τουριστικές μονάδες. Σε αυτό το ...
    • H διαδικασία συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας στην εκπαίδευση, μέσω των μεθοδολογιών παρακίνησης των εκπαιδευτικών 

      Στυλιανίδης, Στυλιανός (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-21)
      Η συνεχής βελτίωση της ποιότητας στην εκπαίδευση είναι, πλέον, στην πρώτη γραμμή του ενδιαφέροντος στην εκπαίδευση, και διεθνώς, αλλά και στη χώρα μας και τα εργαλεία και οι στρατηγικές που χρειάζονται για να επιτευχθεί, ...
    • H εφαρμογή του μοντέλου της τηλεργασίας στην ελληνική δημόσια διοίκηση υπό το πρίσμα της πανδημίας του covid-19 

      Ροΐδης, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-09)
      Η πανδημία του Covid-19 έφερε ξανά στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τις ευέλικτες μορφές απασχόλησης ως μια προσπάθεια αποτροπής της εξάπλωσης της πανδημίας στους εργασιακούς χώρους, προσφέροντας ένα περιβάλλον ασφάλειας ...