Αυτισμός - Αναπτυξιακές και γνωσιακές διαταραχές ανά ηλικιακή ομάδα
Autism - Developmental and cognitive disorders per age group
Keywords
Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) ; Αναπτυξιακές διαταραχές ; Γνωσιακές διαταραχές ; Γήρανση με ΔΑΦAbstract
Ο αυτισμός έχει χαρακτηριστεί σε μεγάλο βαθμό ως μία ψυχιατρική και παιδική διαταραχή. Ωστόσο, ο αυτισμός είναι μια δια βίου νευρολογική κατάσταση που εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου μέσω μίας εξαιρετικά ετερογενούς τροχιάς. Αυτές οι τάσεις δεν έχουν μελετηθεί σε σχέση με τις κανονικές τροχιές γήρανσης, οπότε υπάρχει μικρό δείγμα σχετικών ερευνών για τη γήρανση σε άτομα με αυτισμό. Οι ερευνητικές μελέτες για ηλικιωμένους ενήλικες με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού (ΔΑΦ) είναι αρκετά περιορισμένες σε σύγκριση με τις μελέτες παιδιών και νεότερων ενηλίκων με ΔΑΦ. Αυτό το άρθρο εξετάζει την τρέχουσα βιβλιογραφία σχετικά με μια σειρά ποιοτικών αποτελεσμάτων της ζωής των ηλικιωμένων ενηλίκων με ΔΑΦ. Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη γνωστική ανάπτυξη ατόμων με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωής τους, κάνοντας μια σύγκριση και επισημαίνοντας τις διαφορές την γνωστική ανάπτυξη στα υγιή άτομα, προκειμένου να κατανοήσουμε καλύτερα τα προβλήματα που δημιουργούν οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.
Abstract
Autism has long been described as a psychiatric and childhood disorder. However, autism is a lifelong neurological condition that develops over time through an extremely heterogeneous trajectory. These trends have not been studied in relation to normal aging trajectories, so there is a small sample of relevant research on aging in people with autism. Research studies for older adults with autism spectrum disorders (ASD) are quite limited compared to studies in children and younger adults with ASD. This article examines the current literature on the quality of life of older adults with ASD. The present study focuses on the cognitive development of individuals with autism spectrum disorders throughout their lifespan making a comparison and pointing out the differences with healthy individuals in order to have a better understanding of the problems that ASD creates.