Παραϋπνία, εννοιολογική τέχνη ενός βιντεοπαιχνιδιού
Parasomnia, concept art ενός βιντεοπαιχνιδιού
Λέξεις-κλειδιά
Concept artΠερίληψη
Αποτελείται από το ερευνητικό κομμάτι και το πρακτικό. Το ερευνητικό αφορά τα βιντεοπαιχνίδια σε ορισμό και ιστορία, καθώς και την εννοιολογική τέχνη. Το πρακτικό αποτελείται από τον σχεδιασμό 6 πιστών, 7 εχθρών, 7 στολών και 6 όπλων. Το θέμα του παιχνιδιού βασίζεται στις ανθρώπινες φοβίες και πώς ξεπερνώντας τες ο πρωταγωνιστής τις μετατρέπει σε δυνάμεις του, κάθε εχθρός αντιπροσωπεύει μια από αυτές και νικώντας τον επιβραβεύεται με ένα αντικείμενο που του δίνει την δύναμη της μέχρι τωρα φοβίας του.