Lovermak - Social media
Lovermak - Social media
Keywords
Μάρκετινγκ ; Lovemark ; Κοινωνικά δίκτυα ; Επωνυμία ; MarketingAbstract
Στη σύγχρονη εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει δημιουργήσει μια ψηφιακή πολιτεία των social media στα οποία έχουν πρόσβαση πάνω 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Λόγω της ολοένα και αυξανόμενης δημοτικότητας τους και της
αδιαμφισβητητης δυνατότητας τους να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν, δημιουργήθηκε η ανάγκη να μελετηθεί και να ερευνηθεί η τάση αυτή στο πεδίο του Μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της ικανότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να καταστούν lovemarks, δηλαδή να δημιουργήσουν σχέσεις αγάπης και σεβασμού με τους χρήστες. Αρχικά αναπτύσσονται οι έννοιες όπως οι αγαπημένες επωνυμίες καθώς και οι παράγοντες που διαμορφώνουν μια αγαπημένη επωνυμία. Στην συνέχεια αναπτύσσεται η ερευνητική μεθοδολογία καθώς και ο τρόπος δημιουργίας του ερωτηματολογίου. Η έρευνα που διεξήχθη σε 600 χρήστες του διαδικτύου ήταν ποσοτική και χρησιμοποιήθηκαν ερωτήσεις βασισμένες κυρίως στους παράγοντες οι οποίοι διαμορφώνουν μία αγαπημένη επωνυμία κατά τους Song (2019) και Cho (2015). Τα ευρήματα από τη μελέτη έδειξαν ότι επαληθεύεται η πλειοψηφία των ερευνητικών υποθέσεων της εργασίας.
Abstract
In the modern era, the rapid growth of the internet has created a digital state of social media, in which over 1 billion users have access. Due to their growing popularity and their unquestionable ability to influence the consumer behavior of the people who use
them, there is a need to study and research this trend in the field of Marketing. The purpose of this paper is to explore the ability of social media to become lovemarks, i.e. to create relationships of love and respect with users. Firstly, concepts such as favorite
brands as well as the factors that shape a favorite brand are developed. Then the research methodology is developed as well as the method of creating the questionnaire. The survey that was conducted on 600 internet users was quantitative and used questions based mainly on the factors that form a favorite brand according to Song (2019) and Cho (2015). The findings from the study showed that the majority of the paper’s research hypotheses are verified.