Σχεδιασμός ενός χώρου στο πλαίσιο του σεναρίου και των αναγκών ενός βιντεοπαιχνιδιού επιστημονικής φαντασίας.
Designing spaces in the context of the script and the needs of a sci-fi video game.
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Ορφανουδάκης, Άγγελος
Μπάρις Λιβιτσάνος, Άρης
Ημερομηνία
2022-02-25Επιβλέπων
Γιαννούδης, ΣωκράτηςΛέξεις-κλειδιά
Sci-Fi ; Futuristic ; Game space design ; Ανθρωπόμορφο κτίριο ; Φουτουριστική αρχιτεκτονική ; Μηχανή ; Δυστοπία ; Γραφικά βιντεοπαιχνιδιούΠερίληψη
Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία μελετάται ο χώρος ενός βιντεοπαιχνιδιού το οποίο ονομάζεται Sentient και περιγράφεται αναλυτικά στη μελέτη μας. Βασικό στοιχείο του παιχνιδιού είναι μια κατασκευή στον ωκεανό που στεγάζει μια πόλη που
οργανώνεται καθ’ ύψος. Η εργασία μελετά τους χώρους της κατασκευής σε συνάρτηση με το σενάριο, τη
δομή του βιντεοπαιχνιδιού και την οργάνωση της κοινωνίας που φανταστήκαμε. Αντλούμε ιδέες από
παρόμοια σενάρια επιστημονικής φαντασίας που κάνουν την εμφάνιση τους σε βντεοπαιχνίδια και ταινίες
ανάλογες περιπτώσεις κατασκευών στην ιστορία της αρχιτεκτονικής που βασίστηκαν σε υποθετικά
κοινωνικά σενάρια, hi tech εκφάνσεις της αρχιτετκονικής, και δυστοπικές συνθήκες όπως αυτές που
περιγράφονται στο παιχνίδι μας.