Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες: απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και κατάρτιση εκπαιδευτικών

dc.contributor.advisorSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.authorΛατίφης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣτουρνάρα, Γεωργία
dc.date.accessioned2022-05-04T08:32:54Z
dc.date.available2022-05-04T08:32:54Z
dc.date.issued2022-04-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2184
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2035
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τις γνώσεις και την κατάρτιση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη διαχείριση κρίσιμων περιστατικών (ατυχήματα, σεισμοί, πυρκαγιές, συγκρούσεις, ενδοσχολική βία) στο περιβάλλον του σχολείου. Βασικός στόχος είναι να αναδειχτούν τα προβλήματα που προκύπτουν όταν εμφανιστούν κρίσιμα περιστατικά στο σχολείο και της ανάγκης ενός ικανοποιητικού σχεδίου τόσο πρόληψής τους όσο και διαχείρισής τους. Επίσης είναι σημαντικό να αναδειχθεί η σημασία κατάρτισης των εκπαιδευτικών λειτουργών αλλά και να εξεταστεί η σημασία παροχής ψυχολογικής υποστήριξης στους μαθητές. Εξετάζεται επίσης η σημασία επικοινωνίας μεταξύ των γονιών και του εκπαιδευτικού προσωπικού στην πρόληψη συγκρούσεων και παραβατικών συμπεριφορών. Διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα με χρήση διαδικτυακού ανώνυμου ερωτηματολογίου με ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου. Συνολικά συλλέχθηκαν 138 απαντήσεις από εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αφού καθορίστηκαν οι μεταβλητές και το είδος τους, εφαρμόστηκε στο δείγμα περιγραφική ανάλυση ως μια πρώτη προσπάθεια επεξεργασίας των δεδομένων, με στόχο τη συγκεντρωτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων και την εξαγωγή συμπερασμάτων. Στη συνέχεια εφαρμόστηκε επαγωγική ανάλυση ώστε να διερευνηθούν πιθανές σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών, με στόχο να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα που είχαν τεθεί. Με τη βοήθεια της ποσοτικής ανάλυσης έγινε εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων, καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent144el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subjectΟμάδες διαχείρισης κρίσηςel
dc.subjectΕπικοινωνία της κρίσηςel
dc.subjectΤραύμαel
dc.subjectΣχολείαel
dc.titleΔιαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες: απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και κατάρτιση εκπαιδευτικώνel
dc.title.alternativeCrisis management in schools: necessary knowledge, skills and teachers' trainingel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe present study aims to examine the knowledge and training of primary and secondary teachers regarding the management of incidents that constitute a crisis (accidents, earthquakes, fires, conflict, school violence) in the school environment. The primary aim is to show the problems that arise when a crisis occurs at school and the need for an effective plan both for the prevention of these incidences and for their management. It is also important to highlight the importance of teacher training and to examine the importance of providing psychological support to students. The importance of communication between parents and teachers for the prevention of conflicts and delinquent behavior is also examined. Quantitative research was conducted using an online anonymous questionnaire with open and closed-ended questions. A total of 138 responses were collected from Primary and Secondary education teachers. After determining the type of each variable, descriptive analysis was applied to the sample as a first data processing attempt. The goal was to summarize results and draw conclusions. After this step, inductive analysis was applied to investigate possible relationships between variables, in order to answer the research questions that had been determined. With the help of quantitative analysis, useful conclusions were drawn, as well as suggestions for future research.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές