Μετασχηματιστική ηγεσία στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση
Τransformational leadership in the management of religious diversity in intercultural education
Keywords
Πολυπολιτισμικότητα ; Διαπολιτισμικότητα ; Θρησκευτική ετερότητα ; Μετασχηματιστική ηγεσία ; Εκπαίδευση ; Διαπολιτισμική εκπαίδευσηAbstract
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί ο ρόλος της μετασχηματιστικής σχολικής ηγεσίας στην διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αναλυτικότερα διερευνάται, εάν η/ο διευθύντρια/ής μιας εκπαιδευτικής μονάδας, στην οποία εισέρχονται μαθητές με διαφορετική γλώσσα, εθνική, θρησκευτική ταυτότητα μέσα από το θεσμικό του/της ρόλο μπορεί με τα ηγετικά της/ου προσόντα, χαρίσματα και δεξιότητες, να προωθήσει τις αρχές και αξίες της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ώστε να εξασφαλιστεί η αρμονική συμβίωση όλων των μελών που απαρτίζουν την εκπαιδευτική μονάδα.
Abstract
The aim of this research is to investigate the role of transformational school leadership in the management of religious diversity in intercultural secondary education. More specifically, if the principal of an educational unit, which includes students with a different language, national and religious identity, can through his / her institutional role, and with his/her leadership skills and talents, promote principles and values of intercultural education, in order to ensure the harmonious coexistence of all the members that make up the educational unit.