Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η Ποιότητα Εμπειρίας Μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσα από το Διδακτικό Μοντέλο του Project Αποφασιστικός Παράγοντας Αγωγής και Μάθησης

dc.contributor.advisorNtalianis, Klimis
dc.contributor.advisorSIDIROPOULOU, MARIA
dc.contributor.authorΗρειώτη, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2021-02-20T09:14:35Z
dc.date.issued2021-02-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/220
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-71
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και η έρευνα που σχετίζεται με αυτήν, όπως διαφαίνεται, θα γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη κατά τον 21ο αιώνα. Οι μαθητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, καλούνται να ακολουθήσουν τους ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης και να εξοικειωθούν με τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, να καλλιεργήσουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να προοδεύουν μαθησιακά και να είναι έτοιμοι για τις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Σκοπός λοιπόν της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, τέθηκε η διερεύ-νηση και η αξιοποίηση των μέσων και των τρόπων που ωφελούν την από απόσταση μά-θηση, ώστε να εξασφαλίζουν την ποιότητα εμπειρίας (Quality of Experience) των μαθη-τών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Για τον σκοπό αυτόν, έγινε μελέτη, σχεδίαση, ανάπτυ-ξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μαθήματος με βάση το διδακτικό μοντέλο του Project, με τη συμβολή των νέων θεωριών μάθησης και με τη χρήση υπολογιστικών περιβαλλόντων ασύγχρονης και σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για να διερευνηθεί και να αποτιμηθεί η ποιότητα εμπει-ρίας των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, ήταν η Σχεδιαστική Έρευνα. Με επίκεντρο το πείραμα σχεδιασμού και την οργάνωση καινοτό-μων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που διεξήχθησαν σε συνθήκες ηλεκτρονικής σχολικής τάξης, έγιναν θεωρητικές προσεγγίσεις, εφαρμόστηκαν εκπαιδευτικές πρακτικές, δη-μιουργήθηκε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό και έγινε ποιοτική, αυθεντική αξιολόγηση των δεδομένων που προέκυψαν, με τη Ρουμπρίκα αξιολόγησης (rubric assessment) ή «κλίμα-κα διαβαθμισμένων κριτηρίων». Τα αποτελέσματα της έρευνας, ομαδοποιήθηκαν στα πέντε κριτήρια αξιολόγησης της επίδοσης της Ρουμπρίκας, ως προς την ποιότητα εμπειρίας των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Οι προδιαγραφές λοιπόν που τέθηκαν ως δείκτες ποιότητας της μαθησιακής εμπειρίας, αφορούσαν τα εξής: 1. Ποιότητα αλλη-λεπίδρασης του μαθησιακού υλικού, 2. Ποιότητα της δομής του µαθήµατος, 3. Ποιότητα των εργασιών, 4. Ποιότητα της υποστήριξης που παρέχει ο διδάσκοντας, 5. Ποιότητα του διδάσκοντα και ποιότητα της διοικητικής υποστήριξης της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Η ποιοτική διαβάθμιση των κριτηρίων (standards) και η κλίμακα βαθμολογίας (numeric scale), συνέκλιναν στην τελική βαθμολογία της Ρουμπρίκας με: Άριστα 5. Συμπεράσματα: Τα αποτελέσματα της Ρουμπρίκας και η διερεύνηση με τεχνικές ποιοτι-κής έρευνας της αντιλαμβανόμενης ποιότητας της μαθησιακής εμπειρίας των μαθητών ηλικίας 7-8 ετών που έλαβαν μέρος στην υλοποίηση της συγκεκριμένης ερευνητικής-διδακτικής πρότασης-παρέμβασης, δείχνουν ιδιαίτερα ικανοποιητικά και ελπιδοφόρα για το μέλλον της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αρκεί η διαμόρφωση του ψηφιακού μαθήματος και των υλικών από τον εκπαιδευτικό-δημιουργό να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, προκειμένου αυτό να ενεργοποιεί τους μαθητές ώστε να αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο και να μην χάνουν το ενδιαφέρον τους για τη μάθηση.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΠοιότητα εμπειρίαςel
dc.subjectΔιδακτικό μοντέλοel
dc.subjectΣχέδιο εργασίαςel
dc.subjectDistance educationel
dc.subjectE-learningel
dc.subjectPrimary schoolel
dc.subjectQuality of experienceel
dc.subjectTeaching modelel
dc.subjectProjectel
dc.subjectDesign-based researchel
dc.titleΗ Ποιότητα Εμπειρίας Μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση μέσα από το Διδακτικό Μοντέλο του Project Αποφασιστικός Παράγοντας Αγωγής και Μάθησηςel
dc.title.alternativeThe Quality of Experience of Primary School Students in Distance Education through the Teaching Model of the Project a Decisive Factor in Education and Learningel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeNtalianis, Klimis
dc.contributor.committeeSIDIROPOULOU, MARIA
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: Apparently, distance Education and the research associated with it, will ex-perience great growth in the 21st century. Students of all levels of education are invited to follow the rapid rates of this development and familiarize themselves with Information and Communication Technologies, so as to cultivate new skills in order to progress in learning and be ready for the challenges of the modern society. The purpose of this postgraduate thesis is to explore and exploit the means and ways that benefit distance Education, in order to ensure the quality of the experience of Primary School students. For this purpose, a course was studied, designed, developed, implement-ed and evaluated based on the project's teaching model, with the contribution of new learning theories and the use of asynchronous and modern computing environments. The method followed in order to investigate and assess the quality of experience for Primary School students in Distance Learning, was Design Research. Focusing on the de-sign experiment and the organization of innovative educational interventions conducted in Electronic Classroom Conditions, theoretical approaches were made, educational prac-tices were implemented, digital educational material was created and qualitative, au-thentic evaluation of the data were obtained, with the rubric assessment or "scale of clas-sified criteria". The results of the survey were grouped into five criteria for assessing the performance of the rubric assessment in terms of the quality of experience of Primary School students in Distance Education. The standards, therefore, which were set as indicators of the quality of the learning experience, were as follows: 1. Quality of Interaction of the learning ma-terial, 2. Quality of course structure, 3. Quality of assignments, 4. Quality of support pro-vided by the teacher; 5. Quality of the teacher and quality of the administrative support of Distance Education. Both the qualitative rating of the criteria (standards) and the numeri-cal scale converged on the final rating of Rubric assessment by: excellent 5. Discussion: The results of the Rubric and the investigation with qualitative research tech-niques of the perceived quality of the learning experience for the students aged 7-8 years old who took part in the implementation of this research-teaching proposal-intervention, show particularly satisfactory and promising for the future of Distance Education in Pri-mary Education. Need less to say that the teacher-creator should possess specific charac-teristics in order to enable students to interact with the content and not lose interest in learning.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-02-20T09:14:35Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές