Ξενοδοχειακές κρατήσεις μέσω διαδικτύου: διερεύνηση της συμπεριφοράς του τουρίστα
Online hotel reservations: an investigation of tourist behavior
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Σαμαρά, Ευαγγελία
Date
2022-06-27Advisor
Σεργόπουλος, ΚωνσταντίνοςKeywords
Ξενοδοχειακές κρατήσεις ; Συστήματα κρατήσεων ; IDS ; Συμπεριφορά καταναλωτών ; ΔιαδίκτυοAbstract
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπωθούν οι σύγχρονες
καταναλωτικές συμπεριφορές των τουριστών σε ότι έχει σχέση με τις ξενοδοχειακές
κρατήσεις αλλά και τις υπηρεσίες οι οποίες προσφέρονται μέσω του διαδικτύου.
Με βάση την μεθοδολογία η διπλωματική η οποία παρουσιάζεται στηρίζεται στην
συγκρότηση τόσο δευτερογενών αλλά και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή
στοιχεία πηγάζουν από την έρευνα αγοράς η οποία πραγματοποιήθηκε σε καταναλωτές-
τουρίστες, στα οποία η συλλογή πραγματοποιήθηκε με βάση την διαδικασία της
επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως βοήθημα ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις οι
οποίες ήταν κλειστού τύπου. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online
κρατήσεις για την πραγματοποίηση διαμονής.
Abstract
The purpose of this dissertation is to capture the modern consumer attitudes of tourists
in relation to hotel reservations and services offered through the internet.
Methodologically the present assignment is based on the synthesis of secondary and
primary elements. The primary data are from a market research conducted on consumer-
tourists, which were collected by the method of review, using as a tool a questionnaire
with closed-ended questions. The results show clear online bookings for
accommodation.