Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ξενοδοχειακές κρατήσεις μέσω διαδικτύου: διερεύνηση της συμπεριφοράς του τουρίστα

dc.contributor.advisorΣεργόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΣαμαρά, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2022-07-11T08:54:31Z
dc.date.available2022-07-11T08:54:31Z
dc.date.issued2022-06-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2429
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2269
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπωθούν οι σύγχρονες καταναλωτικές συμπεριφορές των τουριστών σε ότι έχει σχέση με τις ξενοδοχειακές κρατήσεις αλλά και τις υπηρεσίες οι οποίες προσφέρονται μέσω του διαδικτύου. Με βάση την μεθοδολογία η διπλωματική η οποία παρουσιάζεται στηρίζεται στην συγκρότηση τόσο δευτερογενών αλλά και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία πηγάζουν από την έρευνα αγοράς η οποία πραγματοποιήθηκε σε καταναλωτές- τουρίστες, στα οποία η συλλογή πραγματοποιήθηκε με βάση την διαδικασία της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως βοήθημα ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις οι οποίες ήταν κλειστού τύπου. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν σαφείς online κρατήσεις για την πραγματοποίηση διαμονής.el
dc.format.extent116el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΞενοδοχειακές κρατήσειςel
dc.subjectΣυστήματα κρατήσεωνel
dc.subjectIDSel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.titleΞενοδοχειακές κρατήσεις μέσω διαδικτύου: διερεύνηση της συμπεριφοράς του τουρίσταel
dc.title.alternativeOnline hotel reservations: an investigation of tourist behaviorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαγεωργίου, Αθηνά
dc.contributor.committeeΜαρινάκος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this dissertation is to capture the modern consumer attitudes of tourists in relation to hotel reservations and services offered through the internet. Methodologically the present assignment is based on the synthesis of secondary and primary elements. The primary data are from a market research conducted on consumer- tourists, which were collected by the method of review, using as a tool a questionnaire with closed-ended questions. The results show clear online bookings for accommodation.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές