Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και υλοποίηση πρωτότυπων δραστηριοτήτων στο μάθημα των Μαθηματικών με χρήση εστιασμένων συγγραφικών εργαλείων: η περίπτωση του «Πολύζυγου»

dc.contributor.advisorKynigos, Chronis
dc.contributor.authorΜάλλιαρης, Χρήστος
dc.date.accessioned2022-07-13T09:57:12Z
dc.date.available2022-07-13T09:57:12Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2465
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2305
dc.description.abstractΗ προτεινόμενη διπλωματική εργασία εντάσσεται στη γνωστική περιοχή της διδακτικής των Μαθηματικών. Η εργασία θα κινηθεί στην περιοχή της Άλγεβρας μιας και οι δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν και δόθηκαν προς χρήση στους μαθητές αποσκοπούν στην επίλυση ρεαλιστικών προβλημάτων και μέσω της διαδικασίας επίλυσής τους θα μελετηθεί ο τρόπος νοηματοδότησης εννοιών από τους μαθητές, όπως η εξίσωση, η λύση εξίσωσης, η λύση προβλήματος, αλλά και σύνδεση εννοιών από τη Γεωμετρία, όπως το εμβαδό επίπεδων σχημάτων αλλά και η έννοια των ισοδύναμων επίπεδων σχημάτων και όλα αυτά μέσω χρήσης ψηφιακών εργαλείων και εκπαιδευτικού λογισμικού.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΕστιασμένα συγγραφικά εργαλείαel
dc.subjectΜαθηματικά έργαel
dc.subjectΜικρόκοσμοιel
dc.subjectΠολύζυγοel
dc.subjectΨηφιακά δομήματαel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση πρωτότυπων δραστηριοτήτων στο μάθημα των Μαθηματικών με χρήση εστιασμένων συγγραφικών εργαλείων: η περίπτωση του «Πολύζυγου»el
dc.title.alternativeDesign and implementation of original activities in the Mathematics course using focused authoring tools: the case of "Polyzygo"el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeLatsi, Maria
dc.contributor.committeeKarkazis, Panagiotis
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThe proposed thesis is part of the cognitive area of didactics of Mathematics. The work will move in the area of Algebra since the activities that will be designed and given for use to students will aim at solving a realistic problem and through the process of solving it will be studied the way of meaning concepts by students, such as equation, equation solution but also connection of concepts from geometry, such as the area of flat shapes but also the concept of equivalent flat shapes and all this through the use of digital tools and educational software.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές