• Η Δύναμη της Εικόνας στην Διαδικτυακή Διαφήμιση 

      Αντωνάκη, Βέρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-07)
      Στα πρώτα στάδια της διαφήμισης τα έντυπα μέσα και αργότερα η τηλεόραση κατείχαν κυρίαρχο ρόλο στην επικοινωνία των προϊόντων και των υπηρεσιών μεταξύ διαφημιστών και καταναλωτικού κοινού. Με την καθιέρωση του διαδικτύου ...
    • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματική ζωή; 

      Πλέσσα, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)
      Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού κοινωνικού μηνύματος σχετικά με την εξάρτηση των σύγχρονων ανθρώπων από το διαδίκτυο, βασισμένο στην τεχνική του Stop Motion. Το Stop motion animation ...