Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και ψηφιακών εφαρμογών για την εταιρεία ZA STREET
Branding and UI (user interface) design for the company ZA STREET
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Αναγνωστάκη, Αλεξία
Ζάμκος, Ιωάννης
Ημερομηνία
2022-07-15Επιβλέπων
Μυτιληναίου, ΣοφίαΛέξεις-κλειδιά
Street culture ; BrandingΠερίληψη
Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των
σύγχρονων πολυμεσικών εφαρμογών, το πως αυτές συμβάλουν στην
ανάδειξη της street κουλτούρας και ο σχεδιασμός ενός streetwear brand.
Στην πρώτη ενότητα, αναλύουμε τις σύγχρονες πολυμεσικές εφαρμογές, το
τι σημαίνουν οι όροι UX (user experience) & UI (user interface), το πως
χρησιμοποιούνται σήμερα στο marketing αλλά και τι είναι το digital marketing.
Παράλληλα παρουσιάζεται ο ρόλος που έχουν τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (social media), σήμερα στο πως διαμορφώνουν την αντίληψή μας
γενικά, αλλά και συγκεκριμένα για την street κουλτούρα. Ύστερα
αναφερόμαστε στο τι είναι η street culture, πώς ξεκίνησε και τι σημαίνει για
την Ελλάδα. Στην επόμενη παρουσιάζεται το δημιουργικό κομμάτι της
εργασίας. Αναλύεται ο τρόπος σκέψης του σχεδιασμού του λογοτύπου, τα
χρώματα και το σύνολό του brand και παρουσιάζονται οι εφαρμογές του,
αλλά και η ιστοσελίδα και το app.
Περίληψη
The subject of this thesis is the study of modern multimedia applications, how they
contribute to the emergence of street culture and the design of a streetwear brand.
In the first section, we analyze modern multimedia applications, what the terms UX
(user experience) & UI (user interface) mean, how they are used today in marketing
and what digital marketing is. At the same time, we present the role of social media
today, and how they shape our perception in general, but also about street culture.
Then we refer to what street culture is, how it started and what it means for Greece.
The next part presents the creative process of the work. It analyzes the thinking
process of the logo design, the colors we used, and the whole brand in general
and its applications, as well as the website and app.