Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη διεπαφής "Κυβόκοσμου" και εκπαιδευτικές προεκτάσεις

dc.contributor.advisorKynigos, Chronis
dc.contributor.authorΤσούτσουρα, Γαρυφαλλιά
dc.date.accessioned2022-07-24T20:36:57Z
dc.date.available2022-07-24T20:36:57Z
dc.date.issued2022-02-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2629
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2469
dc.description.abstractΗ μάθηση σε τρισδιάστατα περιβάλλοντα αφορά στην εκπαιδευτική διαδικασία που επιστρατεύει εργαλεία απεικόνισης στο χώρο για την μετάδοση και εμπέδωση γνώσεων. Χωρικές ιδιότητες και έννοιες της τρισδιάστατης Γεωμετρίας εμπλέκονται με τις αρχές της μάθησης μέσα από την κατασκευή, προσδίδοντας παιδαγωγική αξία σε εργαλεία όπως ο «Κυβόκοσμος». Το λογισμικό «Κυβόκοσμος» αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της παιδαγωγικής αξίας των τεχνολογιών σε περιβάλλοντα τρισδιάστατων αναπαραστάσεων. Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζονται οι λειτουργικότητες του εν λόγω εργαλείου, ενώ αναπτύσσεται ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μίας διεπαφής διαχείρισης των λειτουργιών του. Στη συνέχεια, μελετώνται τα αποτελέσματα από την έρευνα χρήσης της διεπαφής σε μικρό δείγμα εκπαιδευτικών και εξάγονται συμπεράσματα επ’αυτών, προσθέτοντας πιθανές επεκτάσεις για τη βελτιστοποίηση της ερευνητικής προσπάθειας.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚυβόκοσμοςel
dc.subjectCubeworldel
dc.subjectΔιεπαφή Κυβόκοσμουel
dc.titleΜελέτη διεπαφής "Κυβόκοσμου" και εκπαιδευτικές προεκτάσειςel
dc.title.alternativeStudy of the "Cubeworld" interface and educational practicesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚασιμάτη, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeGrizioti, Marianthi
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThe educational procedure at 3D environments regards the learning procedure that uses spatial representations to enforce boost knowledge. Software educational tools, like the combine meanings of the 3D Geometry with educational theories like learning through construction, fortify the educational value of a lesson. The software “Cubeworld” is an exceptional paradigm of application that uses 3D Geometry representations to help education procedure through construction. In this thesis, the functionality of the “Cubeworld” software is presented, combined with the newly made interface which is created to add additional value to the tool. Then, research is being conducted, to a representative sample of teachers regarding the use of the “Cubeworld” application, the results of which are being evaluated and future additions are being proposed.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές