Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ο ρόλος του ψηφιακού ηγέτη στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μια μελέτη περίπτωσης του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΚολιοπούλου, Μαρία
dc.date.accessioned2022-07-25T07:43:24Z
dc.date.available2022-07-25T07:43:24Z
dc.date.issued2022-07-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2640
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2480
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα σε μια σχολική μονάδα νηπιαγωγείου ,στο 1ο νηπιαγωγείο Αιγάλεω, αξιοποιώντας για το σκοπό αυτό την πλατφόρμα της Microsoft Teams και κάποια εργαλεία και εφαρμογές της. Η ερευνητική μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης με ποιοτική αξιολόγηση και ειδικότερα την αξιολόγηση ειδικών (expert evaluation). Στην έρευνα συμμετείχαν τέσσερις ειδικοί : η προϊσταμένη της σχολικής μονάδας, η οποία μας εξέθεσε και τις απαιτήσεις ,μια εν ενεργεία εκπαιδευτικός ,η συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου της περιφέρειάς μας και μια προϊσταμένη νηπιαγωγός, αποσπασμένη στα ΠΕΚΕΣ (Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σxεδιασμού). Οι απαιτήσεις της σχολικής μονάδας αφορούσαν την επικοινωνία, τη συνεργασία, τη διαχείριση και οργάνωση σημαντικών αρχείων και τη διασύνδεση εξωτερικών εργαλείων με την πλατφόρμα του MS Teams.Στη συνέχεια έγινε εφαρμογή των απαιτήσεων στο MS Teams.Ζητήθηκε από τους ειδικούς να κρίνουν τις λειτουργίες αυτές ,με γνώμονα πάντα τις διοικητικές ανάγκες ενός Νηπιαγωγείου. Οι συνεντεύξεις περιλάμβαναν μόνο μια ερώτηση σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, για να επιχειρηθεί η διασύνδεση του με το όραμα και την επίδραση του ψηφιακού ηγέτη. Όλοι οι συμμετέχοντες βρήκαν αρκετά χρηστική την πλατφόρμα του MS Teams, και όλες τις λειτουργίες που προτάθηκαν. Βρήκαν τις λίστες ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, αλλά και την ανάθεση εργασιών. Αναφορικά με το ψηφιακό όραμα του ηγέτη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, φάνηκε ότι η ηγεσία θα πρέπει να έχει ψηφιακό όραμα για να προωθήσει την οποιαδήποτε μετασχηματιστική προσπάθεια.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΨηφιακή ηγεσίαel
dc.subjectΨηφιακά εργαλείαel
dc.subjectΔιοίκηση εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.subjectΨηφιακή καινοτομίαel
dc.subjectΑξιολόγηση ειδικώνel
dc.subjectMicrosoft Teamsel
dc.subjectΣχολική κουλτούραel
dc.subjectDigital transformationel
dc.titleΟ ψηφιακός μετασχηματισμός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και ο ρόλος του ψηφιακού ηγέτη στη διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μια μελέτη περίπτωσης του 1ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεωel
dc.title.alternativeDigital transformation in primary education and the role of the digital leader in the administrative management of primary education school units. A case study of a Greek pre-school unit, in the region of Egaleo, Attica Greeceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this dissertation is to investigate the digital transformation in Primary Education and specifically in a school unit, the 1st Kindergarten School of Egaleo, Greece, utilizing the Microsoft Teams platform and some of its tools and applications for this purpose. The research method followed is the case study along with qualitative evaluation and in particular the expert evaluation. Four experts participated in the research: the head of the school unit, who also explained the requirements to us, an active teacher, the coordinator of the educational project of our region and a head of a kindergarten teacher, seconded to R.C.E.P. (Regional Centers for Educational Planning). The requirements of the school unit were the communication, cooperation, management, and organization of important files as well as the interconnection of external tools with the MS Teams platform. The requirements were then applied to MS Teams. The experts were asked to judge these functions, always guided by the administrative needs of a Kindergarten School. The interviews included only one question about the digital transformation, to attempt to link it to the vision and influence of the digital leader. All participants found the MS Teams platform, and all the features suggested, quite useful. Our lists and the assignment of tasks were considered as a very useful tool. Regarding the digital vision of the leader and the digital transformation, it seemed that the leadership should have had a digital vision to advance in any transformational effort.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές