Αναλυτικά στοιχεία κοινωνικών δικτύων μουσείων. Μελέτη της αξιοποίησης των πλατφορμών YouTube και Twitter
Museum and social media analytics. An investigation of YouTube and Twitter platforms
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Καρανταλή, Ξανθή
Δανιά, Δανάη
Ημερομηνία
2022-07-07Επιβλέπων
Kouis, DimitrisDrivas, Ioannis C.
Λέξεις-κλειδιά
Δεδομένα Ιστού ; Αναλυτικά στοιχεία κοινωνικών δικτύων ; Youtube ; Twitter ; Μετρικές κοινωνικών δικτύων ; Μουσεία ; Αρχεία ; ΒιβλιοθήκεςΠερίληψη
Στην πτυχιακή εργασία μας ασχοληθήκαμε με δύο κοινωνικά μέσα δικτύωσης το YouTube και
το Twitter. Πιο συγκεκριμένα, μελετήσαμε 251 οργανισμούς (μουσεία) ελέγχοντας πια από
αυτά έχουν κανάλι στο YouTube και στο Twitter αντίστοιχα. Όλοι οι οργανισμοί περάστηκαν
μέσα σε ένα αρχείο excel και σε όσους βρίσκαμε να έχουν κανάλι καταγράφαμε το URL τους.
Οπότε φτιάξαμε δύο φύλλα excel όπου το ένα περιλάμβανε τους οργανισμούς που είχαν
κανάλι στο YouTube και το άλλο περιλάμβανε τους ίδιους οργανισμούς αντίστοιχα που είχαν
κανάλι στο Τwitter. H μεθοδολογία της εργασίας ακολουθήθηκε κατά τον ίδιο τρόπο και για
τα δύο κανάλια ταυτόχρονα. Στην συνέχεια αφού βρήκαμε ποιοι οργανισμοί έχουν
ιστοσελίδα στο YouTube και το Τwitter τα περάσαμε σε ένα πρόγραμμα που λέγεται
FanpageKarma. Αυτό το πρόγραμμα το κατεβάσαμε δημιουργήσαμε λογαριασμό και
περάσαμε τα μουσεία που είχαν κανάλι σε αυτά τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θέσαμε
μετρικές για να βγουν τα αποτελέσματα και να μπορούμε να προχωρήσουμε στην
καταγραφή τους και στην σύγκριση τους. Τέλος, δημιουργήσαμε πίνακες και διαγράμματα
για το κάθε κανάλι ξεχωριστά και τα αναλύσαμε.
Περίληψη
In our dissertation, we had to deal with two social media networks, YouTube and Twitter.
More specifically, we studied 251 organizations (museums) noticing that now they have an
account on both YouTube and Twitter. The first thing we did was to make a list of all the
organizations on excel file and then, wrote down the URL of those who had an account. So,
we made two excels sheets, one included the organizations who had a YouTube account and
the other included the same organizations who had a Twitter account as well. The methology
of this paper remains the same for both channels at the same time. Subsequently, after we
had found which ones were on YouTube and Twitter, we passed them on a program called
FanpageKarma. We downloaded this program, created an account and wrote down the
museums that were on both social media. Afterwards, we set metrics to get the results in
order to be able to record and compare them. Last but not least, we create tables and
diagrams for each channel and analysed them.