Εμφάνιση απλής εγγραφής

Business plan για την ίδρυση ηλεκτρονικού φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Έρευνα για την άποψη υποψήφιων πελατών

dc.contributor.advisorΤομάρας, Πέτρος
dc.contributor.authorΓερακάρης Γερακαράκης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2022-08-15T16:48:47Z
dc.date.available2022-08-15T16:48:47Z
dc.date.issued2022-08-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2777
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2617
dc.description.abstractΗ παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, αποτέλεσε μια ιδιαίτερα προσφιλή επιλογή για κάθε βαθμίδα και κάθε είδος εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί το επιχειρηματικό πλάνο για τη σύσταση online φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Ειδικότερα, ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπώσει τις απόψεις σχετικά με τη συμμετοχή στην online εκπαίδευση σε ξένες γλώσσες, από πιθανούς υποψήφιους πελάτες online φροντιστηρίων στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό θα πραγματοποιηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση και κατόπιν θα διεξαχθεί ποσοτική έρευνα ερωτηματολογίου σε πιθανούς υποψήφιους πελάτες online φροντιστηρίων στην Ελλάδα. Στα πλαίσια της έρευνας αυτής έχουν οριστεί τρία ερευνητικά ερωτήματα τα οποία απαντώνται στα πλαίσια της επαγωγικής στατιστικής ανάλυσης. Τα αναμενόμενα αποτελέσματα αυτής της έρευνας είναι να διαπιστωθεί ότι οι Έλληνες είναι εξοικειωμένοι με την λήψη εκπαιδευτικών υπηρεσιών διαδικτυακά, ενώ τα δημογραφικά τους στοιχεία και χαρακτηριστικά όπως η σχέση τους με την τεχνολογία επιδρούν στην συμπεριφορά τους απέναντι στην παροχή διαδικτυακών εκπαιδευτικών υπηρεσιών.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιχειρηματικό πλάνοel
dc.subjectΕπιχειρηματικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΕπιχειρησιακό σχέδιοel
dc.subjectBusiness planel
dc.subjectΦροντιστήριο ξένων γλωσσώνel
dc.subjectOnline φροντιστήριοel
dc.subjectOnLine εκπαίδευσηel
dc.titleBusiness plan για την ίδρυση ηλεκτρονικού φροντιστηρίου ξένων γλωσσών. Έρευνα για την άποψη υποψήφιων πελατώνel
dc.title.alternativeBusiness plan for the establishment of an electronic language school. Research for the opinion of potential customersel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe provision of educational services via the internet, especially during the pandemic period, has been a particularly popular option for every level and every type of education. In this context, this thesis constitutes the business plan for the establishment of an online foreign language tutoring center. In particular, the purpose of this thesis is to capture the opinions regarding participation in online education in foreign languages, from potential prospective clients of online tutoring in Greece. In this context, a literature review will be carried out and then a quantitative questionnaire survey will be conducted on potential prospective clients of online tutorials in Greece. In the context of this research, four research questions have been defined which are answered in the context of inductive statistical analysis. The expected results of this research are to establish that Greeks are familiar with receiving educational services online, while their demographics and characteristics such as their relationship with technology affect their behavior towards the provision of online educational services.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές