Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υπολογισμός αποκαπνισμού σήραγγας σε περίπτωση φωτιάς με μεθόδους υπολογιστικής ρευστομηχανικής και αξιολόγηση της επιλογής του συστήματος μηχανικού αερισμού για την ασφαλή εκκένωση του πληθυσμού

dc.contributor.advisorVASILOPOULOS, KONSTANTINOS
dc.contributor.authorΖήσης, Θωμάς
dc.date.accessioned2022-08-15T17:33:04Z
dc.date.available2022-08-15T17:33:04Z
dc.date.issued2022-06-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2779
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2619
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα θα γίνει προσομοίωση ατυχήματος φωτιάς εντός σιδηροδρομικής σήραγγας, παρουσία τρένου. Θα μελετηθεί η επίδραση του διαμήκη αερισμού, με την χρήση ανεμιστήρων ώσης (jet fans), σε περίπτωση λίμνης φωτιάς πετρελαίου (diesel pool fire) 20 MW στην οροφή της μηχανής έλξης της αμαξοστοιχίας η οποία βρίσκεται ακινητοποιημένη στο μέσο της σήραγγας. Σκοπός είναι να επιτευχθούν, μια μέση ταχύτητα ροής που θα επιτρέπει τον απομάκρυνση του καπνού εκτός της σήραγγας, και συνθήκες (θερμοκρασία, συγκέντρωση τοξικών ρύπων όπως CO και CO2) στο μέσο ύψος αναπνοής του ανθρώπου να εξασφαλίζουν της ασφαλή εκκένωση τους. Πρώτος στόχος της εργασίας είναι η αξιολόγηση του συστήματος αερισμού για τον αποκαπνισμό της σήραγγας ώστε να γίνει με ασφάλεια η εκκένωση του πληθυσμού. Δεύτερος στόχος της έρευνας είναι να μελετηθεί ο συσχετισμός του χρόνου ενεργοποίησης του συστήματος αερισμού αλλά και του χρόνου εκκίνησης της διαδικασίας εκκένωσης, στην πρόσληψη τοξικών ρύπων από τους επιβάτες. Για την επίλυση όλων αυτών των ζητημάτων χρησιμοποιήθηκε ο κώδικας FDS του ΝIST ενώ με τα προγράμματα της Thunderhead Engineering, Pyrosim και Pathfinder έγινε η μοντελοποίηση των σεναρίων φωτιάς και η προσομοίωση της διαδικασίας εκκένωσης αντίστοιχαel
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectCFDel
dc.subjectFDSel
dc.subjectFire dynamics simulatorel
dc.subjectΥπολογιστική ρευστομηχανικήel
dc.subjectΠροσομοίωση πυρκαγιάςel
dc.subjectΠυρκαγιέςel
dc.subjectΦωτιάel
dc.subjectΕκκένωσηel
dc.subjectΣιδηροδρομική σήραγγαel
dc.subjectΤρένοel
dc.titleΥπολογισμός αποκαπνισμού σήραγγας σε περίπτωση φωτιάς με μεθόδους υπολογιστικής ρευστομηχανικής και αξιολόγηση της επιλογής του συστήματος μηχανικού αερισμού για την ασφαλή εκκένωση του πληθυσμούel
dc.title.alternativeNumerical modeling simulation of smoke dispersion after fire in a tunnel, evaluation of the ventilation system and evacuation planel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSarris, Ioannis
dc.contributor.committeeΝίκας, Κωνσταντίνος-Στέφανος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΈρευνα στη Θερμορευστομηχανικήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές