Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαλυτήρια πλοίων

dc.contributor.advisorΣέρρης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΡάπτης, Μιχάλης
dc.date.accessioned2022-10-10T08:11:01Z
dc.date.available2022-10-10T08:11:01Z
dc.date.issued2022-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3032
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2872
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανακύκλωσης των πλοίων και περιγράφει τα ναυπηγεία που μπορούν να ολοκληρώσουν αυτές τις εργασίες. Τα πλοία θα πρέπει να ανακυκλώνονται όταν φτάσουν σε μια συγκεκριμένη ηλικία, με μέσο όρο τα 25 έτη ή όταν καθίστανται οικονομικά ασύμφορα για τον πλοιοκτήτη που τα διαχειρίζεται. Η διάλυση είναι ένα από τα τρία πιο σημαντικά στάδια για τη ζωή ενός πλοίου, γιατί παράλληλα με την κατασκευή του ως νεότευκτο καθώς και τη λειτουργία του από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες, με τη διάλυση του ολοκληρώνεται ο κύκλος λειτουργίας του. Η ανακύκλωση των πλοίων είναι ένα ιδιαίτερο θέμα λόγω των διαδικασιών που θα πρέπει να ακολουθηθούν σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς και θα κρίνουν το πώς, το πού και το πότε θα γίνει η διάλυση. Η απόφαση διάλυσης για ένα πλοίο είναι μια σύνθετη διαδικασία στην οποία εμπλέκονται αρκετοί φορείς όπως τα διαλυτήρια πλοίων, οι πλοιοκτήτες και οι μεσάζοντες που θα πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένους κανόνες για να διασφαλιστεί η προστασία του περιβάλλοντος και η υγεία των εργαζομένων. Στο τελευταίο κομμάτι της εργασίας γίνεται εξειδικευμένη αναφορά σε συγκεκριμένες τοποθεσίες εντός Ελλάδας, που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν μονάδες ανακύκλωσης πλοίων.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΑνακύκλωση πλοίωνel
dc.subjectΚανονισμοίel
dc.subjectΝομοθεσίαel
dc.subjectΝαυπηγείαel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΕργασιακά δικαιώματαel
dc.titleΔιαλυτήρια πλοίωνel
dc.title.alternativeShipbreaking yardsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΧιονόπουλος, Σταύρος
dc.contributor.committeeMazarakos, Thomas
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedIn the present thesis, we will examine the subject of ship recycling and the shipbreaking yards which can accomplish these specific works. A vessel should be dismantled when it reaches a specific age, the average age is 25 years, or when a shipowner for financial reasons takes this decision. Shipbreaking is one of the three most important stages for the commercial purpose of a ship because together with the construction and the operation of it, its cause is fulfilled. Ship recycling is an important matter due to the procedure that needs to be followed since the international rules will dictate how, when, and where the dismantling of a vessel will take place. The decision of dismantling a vessel is a complex situation because it's including many parties to be involved. Such as the shipbreaking yard, the shipowner, and the broker who will need to follow certain rules and obligations so they can secure the safety of the environment and the health of the workers. Last but not least, in the final part of this thesis, a thorough report will be presented for specific locations in Greece which can be taken into consideration as the best candidates for operating ship recycling units.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές