Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών.

dc.contributor.advisorΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.authorΣκούρα, Σπυριδούλα
dc.contributor.authorΠατερδή, Γεωργία
dc.date.accessioned2022-10-19T07:51:49Z
dc.date.available2022-10-19T07:51:49Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3150
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2990
dc.description.abstractΣήμερα, η τεχνολογία γίνεται σημαντικό μέρος της εκπαιδευτικής πρακτικής. Ωστόσο, παρά την αντίληψη ότι η εξοικείωση των μαθητών με τα τεχνολογικά εργαλεία είναι απαραίτητη για τη μαθησιακή τους εξέλιξη, εξακολουθεί να υπάρχει το ερώτημα εάν η αξιοποίηση ή όχι της τεχνολογίας επηρεάζει τη μαθησιακή διαδικασία. Ο αντίκτυπος των νέων τεχνολογιών έχει μετρηθεί με πολλαπλούς τρόπους μέσα από την υλοποίηση ποικίλων ερευνητικών διαδικασιών. Μάλιστα, το επίπεδο επίδρασης της χρήσης εργαλείων των νέων τεχνολογιών στα μαθησιακά επιτεύγματα των μαθητών μπορεί να προσδιοριστεί με βάση την πρόοδο των μαθητών στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα, αλλά και με το επίπεδο της δέσμευσης των μαθητών, καθώς και μέσω των στάσεων, των αντιλήψεων και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών απέναντι στην αξιοποίηση της τεχνολογίας. Γενικά, φανερώνεται ότι η ένταξη των νέων τεχνολογιών στις σχολικές τάξεις φαίνεται να έχει θετικές επιδράσεις στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών, ανεξάρτητα από το εάν λειτουργούν ως επικουρικό ή συμπληρωματικό μέσο στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών κάθε βαθμίδας εκπαίδευσης. Σκοπός: Η διερεύνηση εάν και κατά πόσο τα εργαλεία των νέων τεχνολογιών συμβάλλουν στην καλλιέργεια και στην ενίσχυση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών που φοιτούν σε τάξεις γενικής εκπαίδευσης, ειδικής αγωγής και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (μαθητές Ρομά), όπως και στη δέσμευσή τους απέναντι στη μαθησιακή πράξηel
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectΓενική και ειδική εκπαίδευσηel
dc.subjectΜαθητές Ρομάel
dc.subjectΡομάel
dc.titleΠόσο επηρεάζει την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών ή όχι η χρήση των νέων τεχνολογιών.el
dc.title.alternativeThe impact of using new technologies on student progress and developmentel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚασιμάτη, Αικατερίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές