CRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
Customer relationship management
Λέξεις-κλειδιά
Συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ; Διαχείριση πελατειακών σχέσεων ; Πληροφορία ; Πελατειακές σχέσεις ; Customer relationship managementΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία συγγράφηκε στα πλαίσια της σχολής «Διοίκηση επιχειρήσεων» με ειδικότητα το μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με θέμα «CRM». Σκοπός ανάλυσης αυτού του θέματος είναι η γρήγορη ανάπτυξη και η κατανόηση της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων από τις σύγχρονες επιχειρήσεις. Πλέον η συνεχής και άμεση επικοινωνία με τον πελάτη είναι το κύριο μέλημα όλων των επιχειρήσεων λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού.