Show simple item record

Digital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινό

dc.contributor.advisorPANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.authorΚουράκης, Διονύσιος Μηνάς
dc.date.accessioned2022-11-04T13:14:34Z
dc.date.available2022-11-04T13:14:34Z
dc.date.issued2022-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3320
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3160
dc.description.abstractΜήνα με το μήνα, χρόνο με το χρόνο, το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς παγκοσμίως, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για το καταναλωτικό κοινό. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, κυρίως μετά την κρίση του κορονοϊού, πολλές επιχειρήσεις αντιλήφθηκαν τη σπουδαιότητα του και με τη σειρά τους δημιούργησαν νέα τμήματα ώστε να εντάσσονται στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στο ετήσιο πλάνο. Από την άλλη μεριά, το ευρύ κοινό μπορεί να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες και να αγοράζει προϊόντα ή υπηρεσίες γρήγορα μέσω του διαδικτύου. Αυτό είναι ένα από τα πολλά οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ για τους καταναλωτές. Το κοινό μπορεί να έχει γρήγορη και άμεση εξυπηρέτηση όταν και όποτε τη χρειάζεται και σε οποιαδήποτε πλατφόρμα (Google, Social Media, κτλ.). Το Digital Marketing λοιπόν, «σπάει» τα όρια του παραδοσιακού μάρκετινγκ, καθώς δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό με έναν εξαιρετικά οικονομικό και μετρήσιμο τρόπο. Όπως παρουσιάζεται και παρακάτω, η αύξηση των πελατών είναι σίγουρη με τη βοήθεια του ψηφιακού μάρκετινγκ καθώς αδιαμφησβήτητα είναι ο κορυφαίος τρόπος για την προώθηση της εκάστοτε επιχείρησης. Με την παρούσα περάτωση της διπλωματικής εργασίας, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος MBA - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Digital Business) για τη σημαντική συμβολή τους κατά την διάρκεια του προγράμματος. Ιδιαίτερα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον επιβλέποντα καθηγητή μου κ Αναστάσιο Πανόπουλο, για την τιμή που μου έκανε να συνεργαστούμε και την πολύτιμη και διορατική βοήθεια του κατά την διάρκεια όλης της συγγραφής της διπλωματικής αυτής εργασίας.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΣτρατηγικό μάρκετινγκel
dc.titleDigital marketing: Η παράλληλη διείσδυση σε επιχειρήσεις και καταναλωτικό κοινόel
dc.title.alternativeDigital marketing: The concurrent penetration in business and consumers audienceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές