Επίδραση της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και στη διείσδυση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (RES)
Impact of electromobility on power grid and RES penetration
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Λυμπεροπούλου, Παναγιώτα
Date
2022-09-22Advisor
Μαλατέστας, ΠαντελήςAbstract
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοηθούν καλύτερα οι επιπτώσεις που σχετίζονται με το αυξανόμενο μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στο σύστημα ισχύος για διαφορετικές στρατηγικές φόρτισης. Σε χαμηλό βαθμό διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων, δεν απαιτείται διαχείριση φορτίου και, επομένως, στοχευμένα μέτρα. Μια αυξανόμενη διείσδυση ηλεκτρικών οχημάτων απαιτεί την εισαγωγή σχημάτων διαχείρισης φορτίου, τα οποία ενδέχεται να απαιτούν προσαρμογή των υφιστάμενων πολιτικών. Τέτοιες πολιτικές θα μπορούσαν ενδεχομένως να διευκολύνουν την εισαγωγή χρονικά μεταβαλλόμενων τιμολογίων
που παρέχουν κίνητρα για μια τροποποιημένη συμπεριφορά φόρτισης. Οι ανταγωνιστικές αγορές και τα κίνητρα χρέωσης με έξυπνο τρόπο θα μπορούν να αναιρέσουν τις αρνητικές επιπτώσεις του πρόσθετου φορτίου και να διευκολύνουν την ενσωμάτωση των χρονομεταβλητών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, λόγω της ευελιξίας που παρέχεται από τους συσσωρευτές.
Abstract
Αim of this work is to better understand the implications related to the increasing share of electric vehicles in the power system under different charging strategies. At low EV penetration, load management and therefore targeted measures are not required. An increasing penetration of electric vehicles requires the introduction of load management schemes, which may require adaptation of existing policies. Such policies could potentially facilitate the introduction of time-varying tariffs that provide
incentives for a modified charging behavior. Competitive markets and smart charging incentives will be able to offset the negative effects of additional load and facilitate the integration of time-varying renewables, due to the flexibility provided by battery
storage.