Επαυξημένη Πραγματικότητα: Τεχνολογίες και Εφαρμογή της ως εργαλείο προώθησης προϊόντων
Augmented Reality: Technologies and its application as tool of Products Promotion
Keywords
Τεχνολογίες ; Λογισμικά AR ; Διαφήμιση ; Μάρκετινγκ ; Επαυξημένη πραγματικότητα ; Έξυπνες συσκευές κινητής τηλεφωνίαςAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) “ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)” του τμήματος Γραφιστική και Οπτικής Επικοινωνίας της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.
Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί τη μελέτη της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) ως προς τις τεχνολογίες που τη διέπουν και να γίνει προσπάθεια ανάλυσης του πως αυτή μπορεί αποτελέσει εργαλείο διαφήμισης και προώθησης προϊόντων.
Επιδίωξη και επιθυμία της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι να εμπλουτιστεί και να επεκταθεί η βιβλιογραφία για την Επαυξημένη Πραγματικότητα, ώστε να συμβάλει στην εξέλιξη της.
Abstract
The current paper was developed during the Postgraduate programme “ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (2D & 3D Cartoon)” of the Department of Graphic and Visual Communication at the School of Applied Arts and Culture of West Attica University.
The purpose of this work is to study Augmented Reality (AR) in terms of the technologies that govern it and to make an attempt to analyse how it can be a tool for advertising and product promotion.