Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΔασκαλάκη, Πολυξένη
dc.date.accessioned2022-12-19T10:09:19Z
dc.date.available2022-12-19T10:09:19Z
dc.date.issued2022-09-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3514
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3354
dc.description.abstractΤο διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που το κοινό αίσθημα αντιτίθεται στο προϊόν αυτό; Μπορεί ο διαφημιστής να ανατρέψει αρχικά την αρνητική εικόνα του καταναλωτή και σε δεύτερο χρόνο να τον πείσει ώστε να το επιλέξει; Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί εάν μέσω της υιοθέτησης συγκεκριμένης στρατηγικής διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να αλλάξει η εικόνα της κοινής γνώμης για ένα προϊόν και ως μελέτη περίπτωσης λήφθηκαν τα πλαστικά είδη (πλαστικές σακούλες, πλαστικά μιας χρήσης και πλαστικά μπουκάλια).el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΜάρκετινγκ περιεχομένουel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένουel
dc.subjectΠλαστικάel
dc.subjectΚοινωνικό μάρκετινγκel
dc.subjectΠράσινο μάρκετινγκel
dc.titleΗ επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδηel
dc.title.alternativeThe effect of online marketing content on public opinion. Case study plastic itemsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedDigital content marketing is one of the main tools that advertisers use to influence a large portion of the population in order to choose the advertised product (or service). But what happens when public sentiment is against this product? Can the advertiser reverse the negative feeling of the consumer and then convince him/her to buy it? The purpose of this dissertation is to investigate whether, via specific digital content marketing strategy, the public opinion can be changed and plastic items (plastic bags, single-use plastics and plastic bottles) are being used a case study.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές