Show simple item record

Η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

dc.contributor.advisorΚάβουρα, Ανδρονίκη
dc.contributor.authorΤσόλκα, Νίκη
dc.date.accessioned2022-12-22T09:16:35Z
dc.date.issued2022-12-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3525
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3365
dc.description.abstractΗ παρακάτω διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην αναφορά, την καταγραφή και την ανάλυση των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των πρακτικών μέσω των οποίων αυτό υλοποιείται ή των ειδών αυτού. Επιπλέον, αποσκοπεί στην παρουσίαση του συχνότερα χρησιμοποιημένου επικοινωνιακού μοντέλου για την προσέλκυση των καταναλωτών. Επίσης, η εν λόγω εργασία στοχεύει στην διερεύνηση της επιρροής που ασκούν οι αναλυόμενες εφαρμογές στους καταναλωτές σχετικά με την λήψη αποφάσεων για την κατανάλωση αγαθών. Συγκεκριμένα, αποσκοπεί στη διασαφήνιση της δράσης των νέων μορφών ψηφιακού μάρκετινγκ, και συγκεκριμένα των σύγχρονων μειγμάτων μάρκετινγκ που απορρέουν από τα 4p, 7p στην προαγωγή των επικοινωνούμενων εταιρικών μηνυμάτων, αλλά και της εφαρμογής του επικοινωνιακού μοντέλου Lasswell στο ψηφιακό μάρκετινγκ , της συχνότητας της χρήσης της τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή, δηλαδή αν είναι αποδεκτή ή όχι από το κοινό (μοντέλο UTAUT), της επιρροής που ασκεί το ψηφιακό μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών, και ειδικότερα αν αυτοί έχουν καταστεί πιο καταναλωτικοί. Διερευνά τις προτιμητέες αγορές του κοινού, δηλαδή αν εστιάζει στην αγορά ένδυσης και υπόδησης ή τεχνολογικού εξοπλισμού τα τελευταία δυο χρόνια, αλλά και με ποιο είδος ψηφιακού μάρκετινγκ προσεγγίζεται συχνότερο το κοινό. Τέλος, αποσκοπεί στην διερεύνηση του τρόπου επίδρασης των χαρακτηριστικών των αγαθών, που προάγονται από το 7p, στην καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού. Αυτή η μελέτη έδειξε την αύξηση της χρήσης της τεχνολογίας και την προαγωγή του ψηφιακού μάρκετινγκ. Παρ’ ολ’αυτά, το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν ωθεί τους ανθρώπους σε αυξημένο βαθμό κατανάλωσης διότι ο καταναλωτισμός δεν αυξάνεται λόγω του ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά λόγω της ευκολίας των αγορών που παρέχει η τεχνολογία. Οι παράμετροι του ψηφιακού μάρκετινγκ διαμορφώνουν την απόφαση του καταναλωτή για το αν θα αγοράσει ένα αγαθό. Όμως, κάθε παράμετρος του ψηφιακού μάρκετινγκ επιδρά σε διαφορετικό βαθμό στη διαμόρφωση της απόφασης των καταναλωτών για την αγορά αγαθού. Συνεπώς, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα εργαλεία του δεν επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά του κοινού και παρουσιάζονται και αναλύονται οι λόγοι αυτού του αποτελέσματος. Αναφέρονται οι περιορισμοί της έρευνας και οι μελλοντικές προοπτικές του εν λόγω θέματος.el
dc.format.extent180el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΜοντέλο Lasswellel
dc.subjectΨηφιακά εταιρικά μηνύματαel
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectUTAUT modelel
dc.titleΗ επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτώνel
dc.title.alternativeThe impact of digital marketing on consumer buying behaviorel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dcterms.embargoTerms6 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2023-06-23T09:16:35Z


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές