Εφαρμογή διεπαφής έξυπνων συσκευών με σύστημα υποστήριξης χρηστών & αναφοράς σφαλμάτων
Customer support & support ticketing system interface application for smart devices
Keywords
RESTful API ; Μοντέλο σχεδιασμού ; osTicket ; AndroidAbstract
Η χρήση συστημάτων αναφοράς σφαλμάτων κρίνεται απαραίτητη σε μια
εποχή που μεγάλες και πολύπλοκες υποδομές αντιμετωπίζουν ολοένα και
μεγαλύτερες προκλήσεις στην διαχείρηση και οργάνωσή τους. Τέτοιου είδους
συστήματα είναι κατά κανόνα υλοποιημένα ως εφαρμογές Web, κάνοντας πιο
δύσκολο ο χρήστης να τα εκμεταλλευτεί όπου και όποτε χρειαστεί.
Η διπλωματική αυτή εργασία στοχεύει στη δημιουργία μίας mobile εφαρμογής
που να συνδυάζει την φορητότητα των μοντέρνων έξυπνων συσκευων με τα
συστήματα αναφοράς σφαλμάτων, προσφέροντας τη δυνατότητα γρήγορης
αναφοράς προβλημάτων όταν προκύπτουν με αποτέλεσμα την άμεση επίλυσή
τους.
Η εφαρμογή αυτή αναπτύχθηκε στο Android Studio IDE, σχεδιασμένη με βάση
το πρότυπο ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού και χρησιμοποιεί RESTful API calls για
την επικοινωνία με το ανοιχτού κώδικα σύστημα υποστήριξης πελατών osTicket.
Το αποτέλεσμα είναι μία τελική εφαρμογή ικανή να προσαρμοστεί σε
οποιαδήποτε εγκατάσταση του osTicket, με χρήση προσωποποιημένων πεδίων
για τη δημιουργία αναφορών και την παρακολούθηση της προόδου τρέχοντων
ζητημάτων.
Abstract
The use of Support Ticketing Systems is crucial at a time when complex,
large-scale infrastructure faces ever-increasing challenges to its organisation
and administration. These types of systems are, as a rule, implemented as Web
applications, making it more difficult for a user to utilise them whenever and
wherever necessary.
This paper aims at the creation of a mobile application that combines the
portability of modern smart devices with the functionality of Support Ticketing
Systems, offering the ability to quickly and easily report issues as they appear,
resulting in a quicker resolution process.
This application was developed using the Android Studio IDE, designed in
accordance with the Human-Centered Model of Design, and uses RESTful API
calls to communicate with the open source customer support system osTicket.
The result is a final application adjustable to any installation of osTicket, which
uses personalisable fields for the creation of tickets and in order to track the
status of existing tickets.