Διαδικαστικές τεχνικές modeling και animation στο Blender. Η αλλαγή της ανθρώπινης μορφής και η δημιουργία εκτυπώσεων για εκθέσεις.
Procedural modeling and animation in Blender. The change of the human form and the creation of digital prints.
Keywords
Blender ; Procedural Modeling ; 3DAbstract
Ο σκοπός της πτυχιακής είναι η ανάπτυξη διαδικαστικών τεχνικών στο Blender. Πιο συγκεκριμένα, ένας χρήστης μαθαίνει modeling και animation με χειρονακτικές διαδικασίες και πολύ βασικούς κανόνες, ανάλογα με τον σκοπό. Πέρα από το κομμάτι της εργασίας, τί θα γίνει, αν ο χρήστης θελήσει να εκφραστεί ελεύθερα, τί αποτέλεσμα θα γεννηθεί, αν αφήσει τις χειροκίνητες διαδικασίες και αναπτύξει έργο σπάζοντας τους κανόνες; Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει και να ελέγξει μοντέλα με τεχνικές προγραμματισμού, μέσω εντολών, καθώς και να επεξεργαστεί κάθε τομή των μοντέλων και να δημιουργήσει, κάτι το οποίο
μεταβάλλεται και υπολογίζεται διαδικαστικά εκείνη τη στιγμή.