Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες ανά ημερομηνία δημοσίευσης
Αποτελέσματα 1-20 από 22
-
Το πρόβλημα χρονοδιαγράμματος ανάθεσης αιθουσών σε πανεπιστήμιο: επίλυση με χρήση 0-1 ακέραιου προγραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-26)Η πτυχιακή μου εργασία αφορά μια τέτοιου τύπου εφαρμογή βασισμένη σε πραγματικά στοιχεία. Σκοπός της είναι η μελέτη, η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός αλγορίθμου για την εύρεση της βέλτιστης λύσης στο πρόβλημα της κατανομής ... -
Προσεγγίσεις στην άσκηση διοίκησης χωρών με διαφορετικό κοινωνικό-οικονομικό προσανατολισμό: συγκριτική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-13)Σύμφωνα με το στυλ που υιοθετεί κάθε οργανισμός, η παγκόσμια διοίκηση ακολουθεί την ατομικιστική ή κολεκτιβιστική κουλτούρα του οργανισμού. Σε μια ατομικιστική κουλτούρα, τα άτομα δίνουν προτεραιότητα στα επιτεύγματα και ... -
Επαγγελματική ικανοποίηση, ασάφεια ρόλων και σύγκρουση ρόλων εργαζομένων σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-20)Οι εργαζόμενοι για να συμβάλουν στην επίτευξη της αποστολής και του οράματος ενός οργανισμού, πρέπει να πληρούν τα κριτήρια απόδοσης που ορίζει ο οργανισμός, ώστε να διασφαλίζεται η ποσότητα και η ποιότητα της εργασίας. ... -
Η επίδραση του εργασιακού περιβάλλοντος στην απόδοση του ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022)Το θέμα, στο οποίο εστιάζει η συγκεκριμένη εργασία, σχετίζεται με τον ρόλο που διαδραματίζει το εργασιακό περιβάλλον στην απόδοση των εργαζομένων. Κύριος σκοπός της εργασίας είναι η προσέγγιση της έννοιας του εργασιακού ... -
CRM- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία συγγράφηκε στα πλαίσια της σχολής «Διοίκηση επιχειρήσεων» με ειδικότητα το μάρκετινγκ, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με θέμα «CRM». Σκοπός ανάλυσης αυτού του θέματος είναι η γρήγορη ανάπτυξη ... -
Επιχειρησιακή έρευνα στον τομέα υγείας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-22)Η Επιχειρησιακή Έρευνα αποτελεί επιστημονική προσέγγιση λήψης αποφάσεων με την αξιοποίηση μαθηματικών μοντέλων και αρχών της θεωρίας πιθανοτήτων, καθώς οι επιχειρήσεις καλούνται να επιβιώσουν και να κερδοφορήσουν σε ένα ... -
Influencer marketing ο τρόπος που χρησιμοποιείται στα διαφημιστικά social media & πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)Η παρούσα μελέτη αφορά τη διερεύνηση του μάρκετινγκ επιρροής και τη λειτουργία αυτού σε επιμέρους τομείς και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά εξετάστηκε η ιστορική εξέλιξη των μέσων κοινωνικής ... -
Η διαφήμιση στα πλαίσια του mobile marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διαφήμισης στα πλαίσια του mobile marketing και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Η εργασία έδωσε βαρύτητα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση τονίζοντας τους στόχους, τα είδη ... -
Η συνεργασία στο ψηφιακό χώρο: Μελέτη περίπτωσης με το MS Teams
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση της ψηφιακής συνεργασίας και μέσω της ανάλυσης της εφαρμογής MS Teams αποσκοπεί στην πρόταση των τρόπων κατά τους οποίους η ψηφιακή συνεργασία μπορεί να γίνει πιο αποδοτική. Τα ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός αεροπορικών εταιρειών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει να αποσαφηνίσει τον βαθμό όπου οι αεροπορικές εταιρείες της εποχής μας έχουν ακολουθήσει την ξέφρενη και ασταμάτητη τεχνολογική ανάπτυξη και να αναδείξει μέσω ενός ερωτηματολογίου τον ... -
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-10)Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων (ΔΑΠ) αναφέρεται στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης ή οργανισμού, με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης, της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας της επιχείρησης. Η ΔΑΠ ... -
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επιχειρηματικά μοντέλα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-14)Έρευνα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τα επιχειρηματικά μοντέλα της αγοράς. -
Η επίδραση των κοινωνικών δικτυών στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στην βιομηχανία της μόδας κατά την περίοδο της πανδημίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-15)Τα τελευταία χρόνια έχουν διαμορφωθεί πολλές νέες μορφές μάρκετινγκ μέσω της χρήσης του Διαδικτύου και της δημιουργίας Πλατφορμών Κοινωνικών Μέσων. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα ευρέως διαδεδομένο εργαλείο, το οποίο ... -
Η επίδραση των τεχνικών marketing στην αυτοπεποίθηση των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)Στη σύγχρονη εποχή, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, των μέσων επικοινωνίας & την άμεση διακίνηση των ιδεών, ένας τομέας που έχει επίσης ανθίσει είναι αυτός της προσωπικής ανάπτυξης και αυτοβελτίωσης. Καθημερινά, ερχόμαστε ... -
Ηθικό μάρκετινγκ, επιχειρησιακές συγκρούσεις και προτάσεις βελτίωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-12)Η πτυχιακή εργασία εξετάζει τον τομέα του ηθικού marketing, εστιάζοντας στις λειτουργικές συγκρούσεις και προτείνοντας βελτιώσεις. Το πρώτο μέρος παρουσιάζει μια θεωρητική ανάλυση, ενώ το δεύτερο μέρος βασίζεται σε έρευνα ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Η ναυτιλία αποτελεί έναν από τους αρχαιότερους και πιο κρίσιμους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, αφού διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη διακίνηση εμπορευμάτων και την ανάπτυξη του διεθνούς εμπορίου. Με τις ρίζες της να ... -
Ηγετικές δεξιότητες και διαχείρηση αλλαγής στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-08)Η διαχείριση των αλλαγών και η ηγεσία, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία των σύγχρονων επιχειρήσεων. Σε έναν κόσμο που αλλάζει καθημερινά και επηρεάζεται από πολλούς τομείς, όπως η τεχνολογική ανάπτυξη, οι ... -
HIV/AIDS: Μια ολοκληρωμένη κοινωνική, οικονομική και ψυχολογική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-10)Στο πρώτο κεφάλαιο προσφέρουμε μια εισαγωγή στον ιό της ανθρώπινης ανοσοανεπάρκειας, γνωστό και ως HIV/AIDS. Εξετάζουμε την ιστορική πορεία του ιού, από την πρώτη εμφάνισή του το 1981 στο Λος Άντζελες, ως έναν θανατηφόρο ... -
Προβλήματα και οφέλη από την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στην ασφαλιστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-11)Η ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στον ασφαλιστικό κλάδο σηματοδοτεί μια σημαντική εξέλιξη από τις παραδοσιακές πρακτικές διαχείρισης κινδύνου σε προηγμένες λειτουργίες που βασίζονται σε δεδομένα. Αυτή η εργασία ... -
Αγορά υπηρεσιών εκπαίδευσης μεταπτυχιακού επιπέδου στην Ελλάδα: αποτύπωση της προσφοράς μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών στο μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Η ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει υποστεί πολλές μεταβολές κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Μία από αυτές είναι και μεγάλη αύξηση των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών που οδηγούν σε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης ...