Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ψηφιακιή αφήγηση κοινωνικών ιστοριών ως μέσο για την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): μια επεξηγματική μελέτη περίπτωσης

dc.contributor.advisorMoundridou, Maria
dc.contributor.authorΚανατσιοπούλου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-02-23T11:08:14Z
dc.date.available2023-02-23T11:08:14Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3728
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3568
dc.description.abstractΟ αυτισμός είναι μια αναπτυξιακή διαταραχή, γνωστή σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο, που δε θεραπεύεται πλήρως, αλλά τα άτομα με αυτισμό μέσα από παρεμβάσεις μαθαίνουν να διαχειρίζονται τις κοινωνικές, τις συναισθηματικές ή και τις μαθησιακές τους δυσκολίες. Πέρα από τις ήδη υπάρχουσες μεθόδους παρέμβασης που χρησιμοποιούνται σε άτομα με ΔΑΦ, η παρουσία της τεχνολογίας στο χώρο της εκπαίδευσης, ενίσχυσε και τον χώρο της Ειδικής Αγωγής. Οι παρεμβάσεις σε άτομα με αυτισμό μπορούν πλέον να πραγματοποιούνται και με τη χρήση της τεχνολογίας, καθιστώντας την παρέμβαση πιο ενδιαφέρουσα και ενίοτε πιο αποτελεσματική. Μια γνωστή παρέμβαση για τον αυτισμό είναι, οι κοινωνικές ιστορίες. Με τη χρήση όμως της ψηφιακής αφήγησης (Digital Storyrelling), οι κοινωνικές ιστορίες για τον αυτισμό μπορούν να αποκτήσουν διαδραστική μορφή, εμπλουτισμένο περιεχόμενο και να αποτελέσουν μια σύγχρονη αλλά και παράλληλα αποτελεσματική παρέμβαση. Οι ψηφιακές κοινωνικές ιστορίες δίνουν τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να πραγματοποίησει με σημαντικό ποσοστό επιτυχίας, τη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με ΔΑΦel
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΚοινωνικές δεξιότητεςel
dc.titleΗ ψηφιακιή αφήγηση κοινωνικών ιστοριών ως μέσο για την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): μια επεξηγματική μελέτη περίπτωσηςel
dc.title.alternativeDigital Storytelling of Social Stories as a means to foster the social skills of students with Autism Spectrum Disorder: an explanatory case studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΑνδρή, Ελισάβετ
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedAutism is a developmental disorder (ASD), characterized by social, emotional and learning deficits. Although, ASD cannot be cured, through the use of interventions children with ASD can manage the difficulties that arise from the deficits. In addition to the existings, traditional intervention methods, innovative intervations nowadays tend to incorporate the use of technology. Technology, can make the interventions more interesting and sometimes more effective. A widely known intervention for autism is “social stories”. However, with the use of digital storytelling, social stories can present an interactive form, enriched the content and constitute a modern but at the same time effective intervention. Digital social stories enable the teacher to teach social skills to children with ASD with a significant success rate.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής