Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Development of strategy and promotion applications of the Department of Archives, Libraries and Information Studies of the University of West Attica
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Μιχαήλ, Βασιλεία
Πετροπούλου, Σταματίνα
Ημερομηνία
2023-02-22Επιβλέπων
Vraimaki, EftichiaΛέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ ; Τριτοβάθμια εκπαίδευση ; Προώθηση ; Στρατηγική μάρκετινγκ ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Πλάνο μάρκετινγκ ; TikTokΠερίληψη
Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης,
ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και
διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα πανεπιστημιακά ιδρύματα φαίνεται να
υστερούν στο κομμάτι αυτό. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα πτυχιακή εργασία,
αναπτύσσονται στρατηγικές και εφαρμογές προώθησης για το Τμήμα Αρχειονομίας,
Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με
κύριο στόχο την δημιουργία ενός ισχυρού πλάνου μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται
διαφορετικές έννοιες του μάρκετινγκ, αλλά και η στάση των εκπαιδευτικών όσον αφορά την
εφαρμογή του στην εκπαίδευση. Παρουσιάζονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ που έχουν
ακολουθήσει άλλα πανεπιστήμια και η σημασία του social media marketing και video
marketing για την προώθησή τους. Τέλος, η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώθηκε στην
αξιοποίηση της πλατφόρμας TikTok, καθώς αποτελεί το μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο
χρησιμοποιούν σήμερα ολοένα και περισσότερο οι νέοι. Δημιουργήθηκε ένα προφίλ του
Τμήματος στην πλατφόρμα, με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς του, αλλά και την
προσέλκυση μελλοντικών φοιτητών.
Περίληψη
Despite the widespread use of social media as a powerful tool to promote products and
services of all types, universities seem to lag behind in this area. For this reason, the current
thesis, focused on the strategies and applications that can be utilized for the promotion of
universities. More specifically, different concepts of marketing are analyzed, as well as the
attitude of teaching staff regarding its application in education. It presents the marketing
strategies that other universities have followed and the importance of social media marketing
and video marketing for their promotion. Finally, this thesis focused on the use of TikTok,
being the most widely used social media platform by younger people today. In this respect, a
profile and relevant content for the Department of Archival, Library, and Information Studies
of the University of West Attica, was created with the main objective of creating a strong
marketing plan. Such a marketing strategy would increase its visibility and attract future
students