Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική βελτιστοποίησης κατάταξης ιστοσελίδων των οργανισμών πληροφόρησης στις μηχανές αναζήτησης

dc.contributor.advisorSakas, Damianos
dc.contributor.authorΜίτοβα, Μιχαέλα
dc.date.accessioned2021-03-12T08:34:43Z
dc.date.available2021-03-12T08:34:43Z
dc.date.issued2021-03-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/383
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-234
dc.description.abstractΗ εξέλιξη του διαδικτύου έχει προκαλέσει αξιόλογη επανάσταση σε πολλούς τομείς με σημαντικότερο τον τρόπο με τον οποίο αναζητούνται οι πληροφορίες στην σύγχρονη καθημερινότητά. Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν αρχικά ένα μέσο για την αποτελεσματική αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο αλλά εν συνεχεία και μια υπηρεσία με την οποία προσελκύεται το κοινό στις εταιρικές ιστοσελίδες (Chaffey, 2008). Αυτή η διατριβή επιδιώκει να αξιολογήσει τη χρήση τεχνικών SEO για οργανισμούς πληροφοριών, βάσει των ιστότοπων έξι οργανισμών βιβλιοθηκών. Συγκεκριμένα, στην παρούσα έρευνα, εξετάστηκαν 6 γνωστές βιβλιοθήκες, ως προς την παγκόσμια ταξινόμησή τους στις λίστες κατάταξης και τα χαρακτηριστικά των ιστοσελίδων τους. Οι βιβλιοθήκες είναι οι Boston Public Library, Bibliotheque National De France, Alexandria Library, New York Public Library, British Library και Library of Congress. Οι ιστοσελίδες των βιβλιοθηκών εξετάστηκαν με τη χρήση συγκεκριμένων λογισμικών, κάθε ένα από τα οποία αξιολογεί κάποιες παραμέτρους. Τα λογισμικά είναι τα Similar Web, Checkbot, SEMRush, Backlink Checker, ένα λογισμικό μέτρησης της ταχύτητας φόρτωσης, και το GTMetrix. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαπιστώθηκε πως η βιβλιοθήκη της Γαλλίας είναι μακράν πρώτη ως προς το πλήθος επισκεπτών ενώ οι περισσότερες άμεσες αναζητήσεις, γίνονται για την βιβλιοθήκη της Νέας Υόρκης και της Βοστώνης η οποία προσελκύει σημαντικό ποσοστό των επισκεπτών της μέσω διαφήμισης, ενώ η Βρετανική βιβλιοθήκη έχει το μεγαλύτερο ποσοστό τυχαίων αναζητήσεων. Τέλος, διαπιστώθηκε πως οι βιβλιοθήκες που είναι υψηλότερα στην κατάταξη, έχουν περισσότερες λέξεις κλειδιά στη σελίδα τους και καλύτερες επιδόσεις σε κινητά και υπολογιστές.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒιβλιοθήκεςel
dc.subjectΕύρεση περιεχομένουel
dc.subjectΒελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησηςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΑναζήτησηel
dc.titleΣτρατηγική βελτιστοποίησης κατάταξης ιστοσελίδων των οργανισμών πληροφόρησης στις μηχανές αναζήτησηςel
dc.title.alternativeStrategic enhancement of web pages classification on search engines of information organizations.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΛαζαρίδης, Νικόλαος
dc.contributor.committeeTriantafyllou, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThe evolution of the Internet has revolutionized the way we search for information in our everyday lives. Search engines are the most effective way to look for this information and so they provide a service through which users are being attracted to websites. The evolution of the internet has caused a remarkable revolution in many areas, most importantly the way in which information is sought in everyday life. Search engines are initially a means of effectively searching for information on the internet but then a service that attracts the public to corporate websites (Chaffey 2008). This dissertation seeks to evaluate the use of SEO techniques for information organizations, based on the websites of six library organizations. Specifically, in the present research, 6 well-known libraries were examined, in terms of their global ranking in the ranking lists and the characteristics of their websites. The libraries are the Boston Public Library, Bibliotheque National De France, Alexandria Library, New York Public Library, British Library and Library of Congress. The websites of the libraries were examined using specific software, each of which evaluates some parameters. The software is Similar Web, Checkbot, SEMRush, Backlink Checker, a load speed measurement software, and GTMetrix. The results of the research showed that the library of France is by far the first in terms of the number of visitors, while most direct searches are made for the library of New York and Boston, which attracts a significant percentage of its visitors through advertising, while the British Library has the highest percentage of random searches. Finally, it was found that the libraries that are higher in the ranking, have more keywords on their page and better performance on mobiles and computers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές