Show simple item record

Η εφαρμογή του νευρογλωσσικού προγραμματισμού στα πλαίσια στρατηγικής εταιρικής επικοινωνίας

dc.contributor.advisorSakas, Damianos
dc.contributor.authorΚατσίκη, Μαρίνα
dc.date.accessioned2021-03-12T15:24:29Z
dc.date.available2021-03-12T15:24:29Z
dc.date.issued2021-03-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/392
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-243
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να τεκμηριώσει την συμβολή του νευρογλωσσικού προγραμματισμού (NLP) σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας, τόσο σε εταιρικούς οργανισμούς όσο και σε διαπροσωπικό επίπεδο. Στόχος είναι ο επικοινωνιακός συντονισμός, προκειμένου να επιτευχθεί η μεταφορά μηνυμάτων σε επιχειρηματικές στρατηγικές διαπραγματεύσεις. Αρχικά αναλύονται τρείς ενότητες του NLP, ο συνδυασμός επικοινωνιακών μεθόδων, το κιναισθητικό λεξιλόγιο και η δημιουργία κοινών εμπειριών. Στην συνέχεια μετά την πλήρη αρθρογραφική κάλυψη, έπεται η ερευνητική προβληματική που περιλαμβάνει ερωτήματα των αξόνων, με κυρίαρχη κατεύθυνση τα αναπτυσσόμενα συναισθήματα και τη συμπεριφορά των συνομιλητών, που δημιουργούν φαινόμενα επικοινωνιακής δυσκολίας. Η ερευνητική μεθοδολογία που αντιμετωπίζει το σύνολο των ερευνητικών ερωτημάτων είναι πολλών σταδίων. Η κατάρτιση του ποσοτικού ερωτηματολογίου στηρίχθηκε σε σύγχρονη αρθρογραφία αλλά και σε βιβλιογραφία που αποτελεί θεμέλιο λίθο για τις επικοινωνιακές ιδιότητες. Στη συνέχεια το ερωτηματολόγιο διαμοιράστηκε σε πλειάδα στελεχών του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα προκειμένου στατιστικά να ερμηνευτούν οι διαφορές στάσεως σε εταιρικές επικοινωνίες. Τα εξαγόμενα στατιστικά μεγέθη έδωσαν την ευκαιρία για την εξαγωγή συμπερασμάτων σε σχέση με την επικοινωνιακή δεινότητα των συνδιαλλαζόμενων και πως αυτή επηρεάζεται από τα συναισθήματα που τους προκαλούνται κατά την διάρκεια της διαπραγμάτευσης. Ο δυσδιάστατος ρόλος της στατιστικής ανάλυσης ολοκληρώνεται δίνοντας δεδομένα για την μοντελοποίηση της διαδικασίας. Στη συνέχεια αναλύεται θεωρητικά η επιστήμη της Ανάλυσης Δεδομένων. Μια επιστήμη που προσελκύει όλο και περισσότερο την προσοχή των ερευνητών τα τελευταία χρόνια. Η ανάπτυξη της ανάλυσης δεδομένων στον τομέα της επιχειρηματικής επικοινωνίας αυξάνεται ταχύτατα. Το εργαλείο που επιλέχθηκε για την μοντελοποίηση και προσομοίωση του προβλήματος είναι τα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα (Fuzzy Cognitive Maps – FCM). Μοντελοποιώντας τα δεδομένα από την έρευνα, μας δίνει την ευκαιρία να προσομοιώσουμε μέρος τους και να εξάγουμε συμπεράσματα αναφορικά με το ποιόν άξονα από τους συμμετέχοντες πρέπει να βελτιώσουμε στην διαπροσωπική επικοινωνία προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη διαπραγμάτευση των συναλλασσόμενων μερών.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιχειρηματική επικοινωνίαel
dc.subjectΝευρογλωσσικός προγραμματισμόςel
dc.subjectΜοντελοποίηση επικοινωνιακών διαδικασιώνel
dc.subjectΑσαφείς γνωστικοί χάρτεςel
dc.titleΗ εφαρμογή του νευρογλωσσικού προγραμματισμού στα πλαίσια στρατηγικής εταιρικής επικοινωνίαςel
dc.title.alternativeThe application of Neuro Linguistic Programming (NLP) in the context of corporate strategic communicationel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeSakas, Damianos
dc.contributor.committeeKoulouris, Alexandros
dc.contributor.committeeKyriaki-Manessi, Daphne
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this thesis is to document the contribution of Neurolinguistic Programming (NLP) to strategic communication issues, at corporate organizations and the interpersonal level. The goal is communication coordination, in order to achieve the transfer of messages in business strategic negotiations. Three sections of NLP are first analyzed: the combination of communication methods, kinesthetic vocabulary, and the creation of shared experiences. Then, after the full theoretical coverage, follows the research problem that includes questions of the axes, with the predominant direction the developing emotions and the behavior of the interlocutors, which create phenomena of communication difficulty. The research methodology that deals with all research questions is a multi-stage phase approach. The compilation of the quantitative questionnaire was based on research papers but also on literature which is a cornerstone for communication properties. The questionnaire was then distributed to several Public and Private sector executives in order to statistically interpret the differences in attitudes in corporate communications. The exported statistical data, gave the opportunity to draw conclusions regarding the communication skills of the conciliators and how it is affected by the emotions evoked during the negotiation. The two-dimensional role of statistical analysis is completed by giving data for process modeling. After that, the science of Data Analysis is theoretically analyzed. A science that has increasingly attracted the attention of researchers in recent years. The development of data analysis in the field of business communication is growing rapidly. The tool chosen for modeling and simulating the problem is the Fuzzy Cognitive Maps (FCM). Modeling the data from the survey allows us to simulate some of them and draw conclusions about which axis of the participants we need to improve in interpersonal communication in order to achieve optimal negotiation of the trading parties.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές