Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-8 από 8
Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Αντικείμενο της διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Παιγνιώδης μάθηση και ο ρόλος του παιδαγωγού» είναι η διερεύνηση του παιχνιδιού στην δυναμική σχέση με την μάθηση των παιδιών.
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσουμε ...
Συστηματική ανασκόπηση: Τα διαγνωστικά εργαλεία αξιολόγησης των εμβοών στην παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)
Πλαίσιο: Οι εμβοές προσδιορίζονται ως κλινικό σύμπτωμα το οποίο εμφανίζεται αναλογικά το ίδιο σε παιδιά και ενήλικες. Η διερεύνηση, ωστόσο, του πεδίου σε παιδιατρικές ομάδες παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις, ιδιαιτέρως, ...
Διαπολιτισμική προσαρμογή, αξιοπιστία και εγκυρότητα της Ελληνικής έκδοσης του ερωτηματολογίου Fremantle Neck Awareness Questionnaire (FreNAQ-GR) σε ασθενείς με αυχεναλγία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-24)
Εισαγωγή: Ο χρόνιος μη ειδικός πόνος στον αυχένα αποτελεί μια πολύ συχνή
παθολογία, η αξιολόγηση της οποίας πραγματοποιείται μέσω έγκυρων και αξιόπιστων
κλιμάκων και ερωτηματολογίων, πολλά από τα οποία έχουν μεταφραστεί ...
Διαπολιτισμική προσαρμογή, αξιοπιστία και εγκυρότητα της Ελληνικής έκδοσης του ερωτηματολογίου Fremantle Shoulder Awareness Questionnaire (FreSHAQ-GR) σε ασθενείς με επώδυνο ώμο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-02)
Εισαγωγή: Ο πόνος στην περιοχή του ώμου αποτελεί μια από τις συχνότερες
μυοσκελετικές παθολογίες. Τα υψηλά ποσοστά συσχέτισης του πόνου στον ώμο με την
διαταραχή της ιδιοδεκτικότητας και της σωματικής αυτο-επίγνωσης/αυ ...
To e-potfolio (ψηφιακός φάκελος) ως εργαλείο αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)
Η παρούσα μελέτη ερευνά τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στην Εκπαίδευση σχετικά με το ζήτημα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού χαρτοφυλακίου (e-Portfolio) ως εργαλείου αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης.
Σκοπός ...
STEAM Unplugged η ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική ηλικία με τη χρήση γραναζιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-08)
Τα τελευταία χρόνια, νέες μέθοδοι και νέα αντικείμενα εισάγονται στα αναλυτικά προγράμματα της προσχολικής εκπαίδευσης. Μέθοδοι που, μεταξύ άλλων, εστιάζουν στην καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης μέσω της ανάπτυξης ...
Αξιοπιστία και Εγκυρότητα της συσκευής Pressure Biofeedback Unit σε Ασθενείς με Οσφυαλγία: Συστηματική Ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-20)
Εισαγωγή: Η οσφυαλγία είναι η συχνότερη μυοσκελετική διαταραχή που σχετίζεται με την εργασία με το 80% των ατόμων να αντιμετωπίζει οσφυαλγία κατά τη διάρκεια της ζωής του. Η μη ειδική οσφυαλγία (ή οσφυαλγία μη ειδικής ...
Αξιοπιστία και Εγκυρότητα Μεθόδων Μέτρησης της Ιδιοδεκτικότητας σε Ασθενείς με Οστεοαρθρίτιδα Γόνατος: Συστηματική Ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-25)
Εισαγωγή: Η οστεοαρθρίτιδα (ΟΑ) είναι μια χρόνια κοινή πάθηση στον ενήλικο πληθυσμό, με
το ποσοστό εμφάνισης να κορυφώνεται στην ηλικία των 60 ετών για άνδρες και γυναίκες.
Συχνότερα προσβαλλόμενες αρθρώσεις αποτελούν ...