Εταιρική ταυτότητα – Σχεδιασμός προϊόντος και συσκευασίας για άρωμα
Brand identity - Product design and packaging for perfume
Keywords
Μυρωδιά ; Άρωμα ; Συσκευασία ; Προώθηση ; Onel ; Υγρό στοιχείο ; Κυματιστή γραμμήAbstract
Εταιρική Ταυτότητα – Σχεδιασμός Προϊόντος και Συσκευασίας για Άρωμα «ONEL». Η σειρά αρωμάτων ONEL προέρχεται από την Ισπανία (είναι ισπανικό άρωμα δηλαδή) από τον οίκο «Ciclo de Parfum» που σημαίνει «κύκλος των αρωμάτων». Το άρωμα δημιουργήθηκε ώστε να νιώσει οικεία και άνετα μαζί του, το ανθρώπινο σώμα. Ως βασικό συστατικό για την ταυτότητα του ONEL είναι το υγρό στοιχείο διότι με αυτό ο άνθρωπος νιώθει άνετα από μικρή ηλικία. Είναι unisex άρωμα - δεν διαχωρίζει φύλο, αυτό σημαίνει πως στοχεύει στον άνθρωπο. Απασχολεί ηλικίες 25 έως 37 ετών, νέους ανθρώπους, κατασταλλαγμένους. Ακόμα η σειρά ONEL αποτελείται από τρία βασικά αρώματα - τρεις αποχρώσεις θάλασσας, δηλαδή κατασκευάστηκαν τρία μπουκάλια αρώματος που όταν τοποθετούνται δίπλα δίπλα σχηματίζουν μία κυμματιστή γραμμη (έχουν συνοχή μεταξύ τους).