Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στάσεις μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την έκτρωση:ο ρόλος των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας

dc.contributor.advisorΣαρέλλα, Αγγελική
dc.contributor.authorΜακρή, Ευτέρπη
dc.date.accessioned2023-03-28T10:14:11Z
dc.date.available2023-03-28T10:14:11Z
dc.date.issued2023-03-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4074
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3914
dc.description.abstractΜέσα από την παρούσα εργασία αναδεικνύεται η σημαντικότητα των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και με ποιον τρόπο αυτό αυτά μπορούν να βελτιώσουν τη συμπεριφορά και τη διαμόρφωση των αντιλήψεων των μαθητών σε ζητήματα σεξουαλικής υγείας. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει αν τα προγράμματα Αγωγής Υγείας συμβάλλουν σημαντικά στις αντιλήψεις των μαθητών καθώς κ στην πρόβλεψη και τη διαμόρφωση των στάσεων τους απέναντι στην έκτρωση. Μέθοδος: Η διαδικασία επιλογής του δείγματος έγινε με βάση την εκούσια συμμετοχή των μαθητών και τα στοιχεία που συλλέχθηκαν ήταν ανώνυμα. Οι μαθητές έλαβαν ενημέρωση σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών τους δεδομένων πριν από την έναρξη της έρευνας. Το δείγμα που επιλέχθηκε να απαντήσει στα διαφορετικά ερωτήματα αποτελείται από 50 άτομα, μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης του ΕΠΑΛ Κρεστενών. Συμπεράσματα: Τα αποτελέσματα που προέκυψαν ανέδειξαν μία στατιστικά σημαντική γραμμική παλινδρόμηση μέσα από την οποία γίνεται αντιληπτό ότι οι αντιλήψεις των μαθητών μετά το μάθημα Αγωγή Υγείας συμβάλλουν σημαντικά στην πρόβλεψη και τη διαμόρφωση των στάσεων τους απέναντι στην έκτρωση. Ότι αφορά τη μέθοδο διδασκαλίας που παρακολουθήθηκε προέκυψε ότι αυτή βελτίωσε την κατανόηση των μαθητών σε θέματα συμπεριφοράς σεξουαλικής υγείας, με την πλειοψηφία των συμμετεχόντων να τονίζει ότι πράγματι υπήρξε βοηθητική. Τέλος, η πλειοψηφία των μαθητών δήλωσε ότι η μέθοδος διδασκαλίας που χρησιμοποιήθηκε στο μάθημα σεξουαλικής υγείας που παρακολουθήθηκε ήταν ενδιαφέρουσα.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑγωγή Υγείαςel
dc.subjectΈκτρωσηel
dc.subjectΑντιλήψειςel
dc.subjectΣτάσεις μαθητώνel
dc.subjectΜέθοδος διδασκαλίαςel
dc.titleΣτάσεις μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την έκτρωση:ο ρόλος των προγραμμάτων Αγωγής Υγείαςel
dc.title.alternativeSecondary Education students attitudes towards abortion :the role of Health Education programsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeVivilaki, Victoria
dc.contributor.committeeIliadou, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μαιευτικήςel
dc.contributor.masterΠροηγμένη και Τεκμηριωμένη Μαιευτική Φροντίδαel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: Through the current paper, the importance of Health Education programs in Secondary education is highlighted and the way they can improve the behavior and formation of students' perceptions on sexual health issues. Purpose: The purpose of this paper is to investigate whether Health Education programs contribute significantly to students perceptions as well as to the prediction and formation of their attitudes towards abortion. Method: The sample selection process was based on the voluntary participation of the students and the data collected was anonymous. The students were informed about the safeguarding of their personal data before the start of the survey. The sample chosen to answer the different questions consists of 50 people, students of the 2nd and 3rd grade of EPAL Krestenon. Results: The obtained results showed a statistically significant linear regression through which it can be seen that the students' perceptions of the course significantly contribute to predicting and shaping their attitudes towards abortion. Regarding to the teaching method observed, it emerged that it improved students' understanding of sexual health behavior issues, with the majority of participants emphasizing that it was indeed helpful. Finally, the majority of students stated that the teaching method used in the sexual health course attended was interesting.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές