Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διοίκηση μέσω στόχων στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Απόψεις παιδαγωγών και νηπιαγωγών

dc.contributor.advisorΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣτεργιοπούλου, Αθανασία
dc.date.accessioned2023-03-28T13:04:32Z
dc.date.available2023-03-28T13:04:32Z
dc.date.issued2023-03-21
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4087
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3926
dc.description.abstractΗ Δ.Μ.Σ. είναι ένα σύστημα διοίκησης που προέρχεται από τον χώρο του επιστημονικού management και έχει εφαρμοστεί τα τελευταία χρόνια στη διοικητική πρακτική των οργανισμών με θετικά αποτελέσματα. Το ζήτημα της εφαρμογής της ως αποτελεσματικό μεθοδολογικό εργαλείο της Δ.Ο.Π. προκύπτει από την ανάγκη της διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας στους οργανισμούς προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις προκλήσεις του σύγχρονου περιβάλλοντος και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους. Στο πλαίσιο αυτού του προβληματισμού είναι ουσιώδες να διερευνηθούν οι απόψεις του ανθρώπινου δυναμικού που απασχολείται στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Στη συγκεκριμένη μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις των παιδαγωγών και νηπιαγωγών που υπηρετούν στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς και τα δημόσια νηπιαγωγεία σχετικά με την εφαρμογή της Δ.Μ.Σ. στα πλαίσια επίτευξης τηςΔ.Ο.Π. H έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη μεθοδολογία της ποιοτικής έρευνας.Χρησιμοποιήθηκε ως μεθοδολογικό εργαλείο η ημιδομημένη συνέντευξη με ηχητική καταγραφή. Το δείγμα της έρευνας ήταν στο σύνολο 16 παιδαγωγοί και νηπιαγωγοί που υπηρετούν σε διαφορετικούς δήμους ή διευθύνσεις πρωτοβάθμιας.Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τις ελλιπείς γνώσεις των συμμετεχόντων για τηΔ.Μ.Σ. και τη Δ.Ο.Π. Ταυτόχρονα όμως περιγράφουν μία εργασιακή κουλτούρα που εφαρμόζει ενίοτε άτυπα αρχές της Δ.Μ.Σ. και συμφωνεί με βασικές αρχές εφαρμογής της. Επιπλέον αναγνωρίζονται ως δομικά στοιχεία για την αποτελεσματικότητα καιτην επίτευξη των στόχων του οργανισμού παράγοντες της Δ.Μ.Σ. Τέλος αναγνωρίζεται η ανάγκη για την εισαγωγή διαδικασιών βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών των οργανισμών και αντιμετωπίζεται με θετικό πνεύμα η εφαρμογή τηςΔ.Μ.Σ. στις μονάδες προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσηςel
dc.format.extent221el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠαιδικός σταθμόςel
dc.subjectΝηπιαγωγείαel
dc.subjectΔιοίκηση μέσω στόχωνel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.titleΗ διοίκηση μέσω στόχων στα πλαίσια της εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Απόψεις παιδαγωγών και νηπιαγωγώνel
dc.title.alternativeManagement by objectives as a methodological way of applying Total Quality Management in public nursery pre kindergarten centers and kindergarten. Opinions of early childhood educators and kindergarten teachersel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedManagement by objectives is a managerial system that comes from the field of scientific management and has been applied in recent years to the management practice of organizations with positive results. The issue of its application as an effective methodological tool of Total Quality Management arises from the need for continuous quality improvement in preschool education in order to cope with the challenges of the modern environment and ensure their sustainability.In the context of this reflection, it is essential to look into the opinions of the human resources employed in public nursery junior prekindergarten centers and kindergartenschools. In this particular study, we are looking into the opinions of the early childhood educators and kindergarten teachers who serve the municipal prekindergarten centers and public kindergartens regarding the implementation of theM.B.O. in order to achieve the T.Q.M. The research was carried out using thequalitative research methodology. The semi-structured interview with audio recording was used as a methodological tool. The research sample was a total of 16 early childhood educators and kindergarten teachers who serve in eight different municipalities or primary schools.The results highlight the participants' incomplete knowledge about M.B.O and T.Q.M. At the same time, however, they describe a working philosophy that sometimes applies informal principles of M.B.O. and agrees with basic principles of its application. In addition, they recognize basic factors of M.B.O. that affect the effectiveness and achievement of the organization's goals . The need is essential tointroduce procedures that improve the services provided by the daycare/prekindergarten centers and kindergarten schools. Finally, they think positively about the implementation of the M.B.O. in the organizations that are workingel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές