Η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που αμείβονται από το Υπουργείο Παιδείας κατά τη διάρκεια της άδειας υπηρεσιακής τους εκπαίδευσης
Investigating the effectiveness of postgraduate studies of private educators paid by the Ministry of Education during their sabbatical leave
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Μανιουδάκη, Αργυρή
Date
2021-01-08Advisor
Στρόμπλος, ΝικόλαοςKeywords
Εκπαίδευση ; Αποτελεσματικότητα μεταπτυχιακής εκπαίδευσης ; Εκπαιδευτικοί ιδιωτικής εκπαίδευσηςAbstract
Η εκπαίδευση παίζει πρωταρχικό ρόλο στην ατομική, κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη μιας κοινωνίας. Η εκπαίδευση στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ικανότητα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας προσανατολίζονται στην αναβάθμιση της δικής τους εκπαίδευσης. Η «δια βίου» εκπαίδευση των εκπαιδευτικών συνεπάγεται τη διαρκή βελτίωση της εκπαίδευσης που παρέχουν. Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών που απασχολούνται στην ιδιωτική εκπαίδευση, στους οποίους χορηγείται εκπαιδευτική άδεια από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και αμείβονται απ΄ αυτό κατά τη διάρκεια της άδειας τους. Τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας στηρίζονται από μεθοδολογική άποψη στη διερεύνηση του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου, στην επισκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και στα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας που στοχεύουν να αναδείξουν πώς οι εκπαιδευτικοί, που απασχολούνται σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, αξιολογούν την αποτελεσματικότητα της απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην βελτίωση του εκπαιδευτικού τους έργου.
Abstract
Education plays a primary role not only for the personal development but also for the social and economic evolution of societies. Education is primarily based on the teachers’ capabilities who, in order to respond to the demands of the contemporary society, focus on updating their own training. Teachers’ continuous training results in a constant improvement of the education that they provide. The subject of the present dissertation is to assess the effectiveness of post graduate education of private school teachers who, for this reason, have been granted long term leave by the Ministry of Education, in which case the Ministry itself assumes the liability of disbursing their salaries to those teachers. The main conclusions of the dissertation are based on the investigation of the current institutional framework, an overview of the relevant bibliography and the outcome of the original research, all of which aim at featuring how private school teachers assess the effectiveness of a post graduate degree on the improvement of their teaching.