Show simple item record

Η εκπαίδευση των δημοσίων λειτουργών ως παράγοντας ανάπτυξης & άσκησης πολιτικών στην δημόσια διοίκηση

dc.contributor.advisorΑλεξόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΜαρτίνος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2023-04-07T08:01:28Z
dc.date.available2023-04-07T08:01:28Z
dc.date.issued2023-04-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4199
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4038
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση της γενικής έννοιας της εκπαίδευσης, η οποία αποτελεί το σύνολο όλων των δραστηριοτήτων που έχουν σαν σκοπό τους την επίδραση με δομημένο και συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη και , στο χαρακτήρα του ανθρώπου. Από τεχνικής πλευράς, με τη διαδικασία της εκπαίδευσης αποκτώνται και αναπτύσσονται συγκεκριμένες γνώσεις και ικανότητες που διαπλάθουν αξίες κοινωνικές αλλά και επαγγελματικές, όπως η ηθική, η ειλικρίνεια, ακεραιότητα χαρακτήρα, η αφοσίωση, ο επαγγελματισμός, Η εκπαίδευση γίνεται με βάση συγκεκριμένες μεθόδους με εξειδικευμένα προγράμματα, με συγκεκριμένους στόχους και στόχους μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Στην εργασία που ακολουθεί γίνεται προσπάθεια για την αναγνώριση και την ανάδειξη της ανάγκης για εκπαίδευση στο χώρο του Δημόσιου Τομέα, μέσα από μια εξελικτική διαδικασία με σκοπό την βελτίωση της απόδοσης και την αλλαγή της οργανωσιακής κουλτούρας.el
dc.format.extent149el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΔημόσιος τομέαςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕπιμόρφωσηel
dc.subjectΔια βίου μάθησηel
dc.subjectΑποδοτικότηταel
dc.subjectΠοιότητα παρεχόμενων υπηρεσιώνel
dc.subjectΕυρύτερος δημόσιος τομέαςel
dc.titleΗ εκπαίδευση των δημοσίων λειτουργών ως παράγοντας ανάπτυξης & άσκησης πολιτικών στην δημόσια διοίκησηel
dc.title.alternativePublic officials’ education as a factor in the development & implementation of policies in public administrationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.committeeΒαβούρα, Χαρίκλεια
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedThe main purpose of thiw paper is the bibliographic review of the general concept of education is the totality of all activities which have as their purpose the influence in a structured and concrete way on the thinking and character of man. From a technical point of view, through the process of education, specific knowledge and skills are acquired and developed which shape social and professional values such as ethics, honesty, integrity of character, loyalty, professionalism, The training is based on specific methods with specialized programmes, with specific goals and objectives within a specific time frame. The following paper attempts to identify and highlight the need for training in the public sector through an evolutionary process to improve performance and change organizational culture.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές