Το ψηφιακό μάρκετινγκ στα πολυτελή ξενοδοχεία. Μελέτη περίπτωσης: τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία, a Luxury Collection Hotel και King George, a Luxury Collection Hotel
Digital marketing in luxury hotels. Case study: Grande Bretagne, a Luxury Collection Hotel and King George, a Luxury Collection Hotel
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Βορρίση, Διονυσία
Date
2023-02-06Advisor
Λαλούμης, ΔημήτριοςKeywords
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; Τουρισμός ; Ξενοδοχεία ; Τουριστική αγορά ; Στρατηγική μάρκετινγκ ; Μίγμα μάρκετινγκ ; Εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκAbstract
Η παρούσα εργασία μελετά το ψηφιακό μάρκετινγκ και πως αυτό εφαρμόζεται στα πολυτελή ξενοδοχεία. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση εστιάζοντας αρχικά στις βασικές αρχές του τουρισμού, της φιλοξενίας, του μάρκετινγκ και των χαρακτηριστικών τους, συνεχίζει με την κατανόηση της τουριστικής αγοράς και το σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ στην ξενοδοχειακή αγορά και ολοκληρώνεται με την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην πολυτελή ξενοδοχειακή αγορά και τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν. Στο δεύτερο μέρος, αποτυπώνεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και γίνεται η ανάλυση της μελέτης περίπτωσης που πραγματοποιήθηκε, μέσω συνέντευξης με εκπρόσωπο πολυτελούς ξενοδοχείου στην Αθήνα. Στο τέλος, γίνεται η παράθεση των τελικών συμπερασμάτων - που προκύπτουν από τη σύγκριση της θεωρίας με την πράξη στα πλαίσια που ορίστηκαν στην αρχή της διπλωματικής εργασίας - και προτείνονται θέματα που προκύπτουν για μελλοντική έρευνα.
Abstract
This paper studies the use of digital marketing to the luxury hotel industry. In the first part, a literature review is applied which is initially based on the basic principles of tourism, hospitality, marketing and their characteristics. The review continues with the understanding of the tourism market and the planning of the marketing strategy in the hotel market and it concludes with the application of online marketing in the luxury hotel market as well as, the legal issues that arise. In the second part, the methodology is stated, along with a case study, which is carried out through an interview with a representative of a luxury hotel in Athens. At the end, the final conclusions that occur after the comparison of the theory with the practice are presented - as they were defined at the beginning of the thesis - and issues arising for future research are proposed.
Number of pages
126Faculty
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών ΕπιστημώνAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΤουρισμούPost-graduate Program
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον ΤουρισμόLanguage
Greek
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Η σημασία του στοιχείου του ανθρώπου υπό το πρίσμα του Internal Marketing στην ιδιωτική εκπαίδευση
Σάββα, Ευδοξία Μαρίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-05-24)Η παρούσα εργασία στοχεύει να αξιολογήσει τη σημασία του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των αρχών του εκπαιδευτικού μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη λειτουργία πλάνου εσωτερικού μάρκετινγκ σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς ... -
Η επίδραση του διαδικτυακού μάρκετινγκ περιεχομένου στην κοινή γνώμη. Μελέτη περίπτωσης τα πλαστικά είδη
Δασκαλάκη, Πολυξένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)Το διαδικτυακό μάρκετινγκ περιεχομένου αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία των διαφημιστών προκειμένου να επηρεάσουν μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού ώστε να επιλέξουν το διαφημιζόμενο αγαθό/ υπηρεσία. Τι συμβαίνει όμως ... -
Στρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκών
Τουτουδάκη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03)Οι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου ...